Susana Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Kaart voor vandaag:"Vandaag laat ik elk vooropgezet idee los over wat ik zou moeten doen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Kaartje voor mij vandaag : Ik hou van mijn lichaam, dat heelt wonden door mijn inzichten en liefdevolle gedachten over mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Kaartje voor vandaag:"Vandaag geef ik elke verzet tegen mijn situatie op en sluit ik vrede met wat er is " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst 12 september 2010 Doe vandaag eens iets voor jezelf en probeer te onspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Poehee, ben niet echt iemand die gelooft in horoscopen en dergelijke, maar dit kaartje spreekt boekdelen waar ik nu mee bezig ben..."Probeer beetje makkelijker en vooral simpel gaan denken, dat maakt ook ruimte..... voor nieuwe patronen." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Kaart voor vandaag:"Vandaag sta ik toe dat het kind in mij naar buiten komt"Dit doe ik heel graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Kaart voor vandaag:"Vandaag schenk ik meer aandacht aan de stilte, dan aan de geluiden om mij heen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Kaart voor vandaag:"Vandaag zeg ik op moeilijke momenten tegen mijzelf: "Ook dit gaat weer voorbij"" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ik kwam via de Engelenkaartjes bij andere kaartjes terecht op het Spiritueel platform. Vond mijn kaartje zo mooi positief dat ik hem even met jullie wil delen:Je hebt een overwinning behaald of je behaalt deze heel spoedig. Eindelijk heb je voor jezelf en de weg van het geluk gekozen. Het is net alsof alle puzzelstukjes in elkaar vallen en je hart maakt een sprongetje. Je bent wakker geworden zo lijkt het en je bekijkt het leven vanuit een heel liefdevolle kant. Jij bepaalt door je gedachten wat er op je pad komt en dat trek je aan. Je intuïtie wordt met de minuut sterker en je vertrouwen in jezelf ook.Laat de stress je niet (meer) overmannen, dat kan een struikelblok zijn Eindelijk is het dan zover dat je jouw eigen hart gaat volgen en dat resulteert er ook in dat je zin hebt om nieuwe plannen te gaan uitvoeren. Als je met iets nieuws wilt gaan beginnen, dan ga je een goede start maken. Houd dit gevoel vast en laat de passie door je aderen stromen. Wat ben je toch een geweldig mens en wat zul je gaan genieten van je nieuwe kijk op het leven. Het is tijd voor actie, voer de plannen maar uit! Je spiritualiteit in het leven gaat steeds meer toenemen en je de inzichten komen steeds helderder binnen. Het is tijd! Tijd voor jou!Mooi hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Kaart voor vandaag:"Vandaag vraag ik mijzelf af, bij mensen waar ik weerstand tegen voel: "Wat laat jij zien wat ik in mijzelf veroordeel?""Deze is een gooie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 even naar boven halen. ik kreeg weer zo'n lief kaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Vandaag:Er is voor alles het juiste moment..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Doe vandaag eens iets voor jezelf en probeer te onspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Zorg eens voor wat humor, dan bekijk je het leven eens van een andere kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Rijkdom.Boven jeOm je heenIn je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TanteBep Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 "Je krijgt een bericht, dat kan in de vorm van een brief of telefoontje zijn, maar kan evengoed een waarschuwing in houden, wat soms als een waar geschenk beschouwd kan worden." Hmmm.. vind het een beetje onheilspellend klinken eigenlijk :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Probeer de kern van de dingen te zien.Zo is het gemakkelijker de boodschap erin te verstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Heb geduld.Wat je gezaaid hebt vraagt TOEWIJDING ZORG en TIJD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Heb vertouwen in je vaardigheden.Komt goed uit vandaag ivm UWV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Volg ik mijn hoofd of durf ik mij over te geven aan de keuze van mijn hart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Je kunt de rivier niet duwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Alles wat op angstdenken gebaseerd is mag ik nu loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Waauw... 6 op een rij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ga nieuwe uitdagingen niet uit de weg. Volg de weg die voor jou is uitgestrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Het is tijd je weer om te keren en de toekomst met nieuwe zekerheid tegemoet te zien, voorbereid om het komende geluk te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden