Spud Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zou iemand mee kunnen denken en/of tips kunnen geven zodat mijn creatieve idee (en werkzaamheden) niet enkel verloren gaan aan 2 periodes in het jaar? Tot zover heb ik een boomstam aan de weg laten staan, omdat ik de boom niet helemaal kwijt wilde. En met Halloween nu een heksenjurk aangeef een make-up poppen hoofd heeft met een masker en een muts en bewegende armen, om de weggebruikers te laten schrikken. En als ik 50 wordt is het plan deze om te turnen tot een Sarah, maar daar mag ik nog een jaar mee wachten. Al heb ik alle spullen daarvoor wel al in huis. Wat de Sarah betreft, zit een achterliggende reden achter, omdat ik dan semi geoorloofd ook aan alle automobilisten en motorrijders aan kan geven, dat hoewel aan het begin van deze weg een bordje staat dat je 70 km/uur kan rijden het voor de dieren in het bos en de bewoners die een huis hebben in de gevaarlijke bochten het handiger lijkt om 50 km/uur te rijden. Regelmatig vergist iemand zich weer in een bocht en rijdt dan een hekwerk aan puin en nog geen maand geleden is er nog iemand die in het kanaal gereden is. (Wel erg uitzonderlijk, want daar moet je auto hard genoeg voor kunnen gaan omdat je een heuvel op moet die anderhalve meter hoger ligt dan het weggedeelte) Enfin, die automobilist is heelhuids naar de overkant kunnen zwemmen om daar druipend aan te bellen voor hulp. Aangezien de gemeente het niet wil veranderen en ik die boomstronk aan de kant van de weg heb staan. Vroeg ik me af of ik deze niet nog meer zou kunnen gebruiken om het verkeer wat te bedaren op een vriendelijke en grappige manier? Maar voor nu blijven de creatieve gedachtes een beetje uit dus ben benieuwd of er nog iemand een leuk idee heeft? Het is wel dat sowieso het verkeer een beetje vaart mindert ter hoogte van die boomstam, ze komen net om de hoek rijden en dan lijkt het alsof daar iemand staat. Maar ik geloof niet dat dat helemaal de reden is en bovendien, de gevaarlijke gedeelten bevinden zich ook pas 5 huizen verder van dat van het mijne. Ik heb ook weleens gedacht, ik schilder een zebrapad op de straat en kleed mijn boomstronk aan als verkeersbrigadier, maar schijnbaar is dat dan weer vandalisme en kan ik daar een boete voor krijgen. Dus wie heeft nog leuk idee, zonder woede of agressie die afgezaagde boom nog een doel in het leven te geven? Mijn ergernis ligt, bij dat ik het zonde vind om doodgereden dieren te ontdekken die ik niet eens in levende lijven heb gespot, en bij de rest van de straat ligt de ergernis dat hun mooie spullen opnieuw aan diggelen gaan. De 1 lost het op met betonblokken plaatsen en de ander door geen hulp meer te willen verlenen en meteen met een verzekeringspapier afkomen. Niet helemaal mijn ding, snap het wel, maar meestal zijn het beginnende chauffeurs die eigenlijk pas op dat moment pas leren, dat je niet altijd van de plaatselijke km aanduiding uit kan gaan, en beter zelf een vreemde weg wat langzamer mogen ontdekken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden