Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeNou komt ie dan.Als je naar pag. 1 gaat zie je helemaal bovenaan een rode regel Image shack staan, dat klik je aan.Dan zie je can't upload dat moet je aanklikken. Dan zie je bladeren staan. als jet goed is hebben jouw foto's allemaal een nr. en dat zelfde nummer zie je als het goed is ook in de rij staan van het bladeren.Nou dat nr. klik je aan en als het goed is staat dat dan op die pagina. Dan klik je op jetst hoch laden. Dan wacht je tot de foto geupload is. Kan ff duren.Dan ga je boven naast het blauwe pijltje op die lange regel staan. Daar staat ook wat je geupload hebt.Dan klik je dat met je rechtermuisknop aan en zie je kopieeren. Dat klik je ook aan met links. Probeer maar eens eerst of dat lukt. als dat gelukt is kun je even op rechts boven jouw pc. op het - drukken om hem onder op de pagina te zetten.Dus naar imageDan op can't upload. Dan zoeken bij bladeren naar de foto. en die aanklikken. Dan op Jetst hoch laden.Dan naar de bovenste regel, rechts aanklikken.Dan kopieeren. en dan weer hier komen.quote> Ik heb deze manier van jouw even gebruikt Bolletjeanders lukte het me nietmoest me dan iedere keer registreren werd gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Even voor Zonnetjes naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Jaap legt het nog 1 keer uit: (onderstaande tekst is dus van Jaap ) Om een foto te plaatsen moet je ze eerst in een online fotoalbum plaatsen, Picasa of zo. Ik heb ze in Mijnalbum.nl staan. Dan open je die foto in het album zo groot mogelijke versie en dan klik je met de rechtermuisknop op de foto en kopieer je de locatie door op de knop afbeeldingslocatie kopiƫren te selecteren. Dan ga een berichtje plaatsen. Dan zie je naast de B| I| en U| http staan. Daar klik je op. In het dialoogvenster wat dan verschijnt plak je de afbeeldingslocatie. Bijvoorbeeld door er weer met rechts in het tekstvak te klikken en plakken te selecteren. Of Ctr-V. dan enter. In het tweede tekstvak tik je tekst die je in je bericht zichtbaar wil hebben. En nogmaals enter. In je bericht staat nu wat code en kan je ver typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Hoewel ik de laatste zin niet helemaal begrijp Jaap. Maar dat zal wel loslopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Wat is er dan onduidelijk aan de laatst zin? Behalve misschien dat "ver typen" wel als "verder typen" bedoeld zal zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 He, ik had daar inderdaad drie letters vergeten. en als het wel ver typen was geweest had het natuurlijk vertypen moet zijn. Je zegt toch ook niet ver spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 En het eerste deel van de laatste zin? Ja als we nu toch gaan pietlutten. Dat verder typen kon ik nog wel verzinnen. Het lijkt wel een hersenkraker. 'In je bericht staat nu wat code'. Wat code een code welke code hoezo code Je bedoelt vermoedelijk de link. Ach ja. Daarom zei ik: het zal wel loslopen. Pff wat is het warm nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Ik bedoel inderdaad dus dat je tussen de [L=... en .../L] wat de code is voor de link niet moet gaan typen maar er voor of er na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 ik had van dochter in een mail als bijlage 3 foto's van de dr fish gekregen. Ik heb geen mijnalbum.nl o.i.d. dus had ik eerst de foto's gekopieerd(document) en toen op de dagdraad geprobeerd te plaatsen. Dat kan dus blijkbaar niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Nee, dat lukt niet, enkel tekst is mogelijk hier in te voeren. De foto's zullen echt elders op het internet geplaatst moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 bedankt dan weet ik in elk geval dat ik niets fout deed. en laat de foto's de foto's, daar heb ik toch niet zoveel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 even voor blonde Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden