Gast Geplaatst 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2009 Hallo SafidepafiKom met het lezen op de site dit bericht van jou tegen over de circels van Van Dijk tegen.Wat een openbaring!Ga ze printen en geregeld nóg eens lezen.Wat ik eruit gepikt heb en als stok achter de deur gebruik vanaf nu:"ik heb de strijd tegen de alcohol verloren, ik kan nu dus ophouden met vechten". YES! Heel erg bedankt!Lieeefffssssssssssssss Cocootje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Zoo.... even de cirkels doorgelezen.... ik houd mijn adem in.Naar boven dus met dit bericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Wow,Wat een verhaal! Maar ik herken er veel in!Ik ben nieuw hier dus ik moet nog even alles doorlezen!Maar als ik jullie zo bezig hoor; nooit de moed laten zakken!!Liefs,N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik haal de tekst even naar voren voor de nieuwen onder ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik heb de draad even omhoog gehaald voor de nieuwe forumleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 En deze ook nog maar eens.Was ik niet goed van toen ik 'em las, lang geleden. Toch nog een tijd blijven zuipen.Nu zie ik hoe waar deze tekst is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Even naar boven halen!!!Te mooi om zomaar te laten zakken........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Weer even in het zicht brengen!!Vooral voor de nieuwelingen hier.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 quote: Originally posted by: jojootjehallo mensen, zit hier vanavond voor het eerst, ben moeder van 2 kids, zit sinds ik de cirkels lees continu te janken omdat ik bijna alles herken, vooral de schaamte. alleen is het bij mij niet alleen de alcohol. kortgeleden hier ongeluk gebeurd waardoor alle shit van ooit naar boven komt. wat dat betekent weet iedereen hier wel. ik zoek al tijdje anonieme hulp want ik schaam me echt dood voor wat ik allemaal al verkeerd gedaan heb, maar het is overal, of je huisarts is op de hoogte of het is een enorm bedrag, ik heb echt hulp nodig maar wil niet dat iedereen dat weet. ben nu wel bij sociaal werkster maar durf het haar niet te vertellen, ben bang dat ik mijn kids kwijtraak. wat moet of kan ik doen please ?? Hallo Jojootje,Heb je hierop al een antwoord of steun voor ontvangen? Misschien kun je beter je oproep bij 'Ditjes, datjes en dagraad' neerzetten, want dat is een dagelijkse sociale virtuele bijeenkomst. Daar komen ook veel wijze vrouwen, die jou misschien beter kunnen helpen dan dat ik dat kan.Warme, ondersteunende groet van Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Joris,dat bericht is van ruim een jaar terug.misschien zijn reacties terug te lezenals je scrollt naar die tijd, maar lijktme weinig zin hebben. Raakt me wel je reactie/betrokkenheid:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Goed zeg en inzichtgevend het verhaal van die cirkels!Zeker goed om te lezen en herlezen! Dank je.Karin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Omhoog voor Wilrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Even geknipt en geplakt in word, dan afgedrukt. Ha het op mijn gemakskes lezen Heel erg bedankt ook Joris, ik blijf met verbazing bijleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Omhoog voor Smid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Omhoog voor Nina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Een eye opener voor mij. Dit ga ik gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dolfijn Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Zojuist het artikel gelezen over de cirkels; nuttige informatie en ook veel nieuws bij voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Idem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Omhoog voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Omhoog voor nieuwkomers. Nuttig artikel,maar wees kritisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Omhoog voor nieuwkomers. Nuttig artikel, maar wees kritisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Verhelderend om te lezen. Bedankt Fibo dat je dit even omhoog hebt gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Omhoog voor nieuwkomers. Nuttig artikel, maar wees kritisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden