kruidenthee67 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Helemaal waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Wat een mooi draadje dit! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 (bewerkt) Uit de compassietraining die ik momenteel volg, voor mij toepasselijk en mooi, leren anders om te gaan met veel zaken....   Wellicht zijn alle draken in ons leven uiteindelijk wel prinsessen die in angst en beven er slechts naar haken ons eenmaal dapper en schoon te zien ontwaken  Wellicht is alles wat er aan verschrikking leeft in diepste wezen wel niets anders dan iets dat onze liefde nodig heeft  Rainer Maria Rilke 5 juni 2015 bewerkt door Indigo erik en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 (bewerkt) Â @Indigo, die van jou pik ik even voor op mijn FB. Mooie. 8 juni 2015 bewerkt door erik kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Wat mooi Erik, wat een heftig proces is dat. Althans zo ervaar ik het. Leren loslaten, omdat dat wat je zo krampachtig probeert vast te houden , je weghoudt bij het thuiskomen bij jezelf. Ik sta nog maar aan t begin van dit mooie proces. Kan er enorm naar verlangen mezelf oprecht lief te hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 (bewerkt) Â Het verschil tussen hebben en zijn. Problemen met ***** hebben we, we zijn het niet want we zijn zoveel meer dan dat gelukkig. 11 juni 2015 bewerkt door erik Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Of course I dress well; I didn't spend all that time in the closet for nothing. Â Maxwell Barret Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 huttula, lady jane en Indigo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Indigo en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Deze vind ik zo mooi en sluit een beetje aan op het plaatje van Anette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 lady jane en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Indigo en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 (bewerkt) Dit is een mooie 20 juni 2015 bewerkt door NBWtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Deze vind ik zo mooi en sluit een beetje aan op het plaatje van Anette Gerrit wat prachtig.... Heb in het verleden een dergelijke metafoor gebruikt.... (op) groeien tussen stenen, grind, geen makkelijke weg... Maar heel misschien heeft zo'n plantje uiteindelijk meer kracht dan de plantjes die non-stop water, zon en plantenvoeding kregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Lady Jane, dank voor een lach op deze grijze zondagmiddag, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 en de zon breekt ook nog door net Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 'Wijsheid kan alleen worden gevonden in waarheid.' Â Johann Wolfgang von Goethe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) 'We kunnen een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt.'  Albert Einstein   27 juni 2015 bewerkt door Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Wie uit de hel komt, wil niet weten hoe het leven daar verder gaat. Â Uit: Overspel, Paulo Coelho erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 (bewerkt) 'Meer dan het verleden interesseert mij de toekomst, want daarin ben ik van plan te leven.' Â Albert Einstein 28 juni 2015 bewerkt door Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 erik en Lucide reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2015 (bewerkt) * 5 juli 2015 bewerkt door Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden