Gaby Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Fear is a feeling, but you don't have to let it control you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Ik ben al een maand aan het di-eten maar al wat ik verloor zijn 31 dagen. leuke spreuken.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Only users loose drugs... [ heb ik toentertijd helemaal slap om gelegen *_*. Ik las het op een T-shirt... ] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Volhouden en doorzetten zijn tekenen van enorme kracht. Maar soms is een nog grotere kracht vereist om te durven loslaten. Ann Landers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 antibioticakuur: 1/2 kip per dag. Loesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Het geheim van geluk is iets bewonderen zonder het te willen hebben. F.H. Bradley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 We kunnen klagen dat rozenstruiken doornen hebben, maar we kunnen ons er ook over verheugen dat er in doornenstruiken rozen groeien. Abraham Lincoln Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 De eerste en de moeilijkste stap naar een nieuw leven, is de stap uit je oude leven. Karen Salmansohn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Wat zou je van de buren denken als jij je eigen buurman was? (Olaf Hoenson) * Ik zou heel tevreden zijn ...dik tevreden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 voor Jaap: Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken. Loesje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Nou goed, net aangemeld dan ook maar meedoen toch? Mooi gedicht (naar mijn mening): Als je de weg gaat die je wordt gewezen je eigen lot aanvaardt dan zul je weer genezen van elke diepe wond die je wordt toegebracht de innerlijke kracht tot overleven is jou dan ook gegeven Niet van mezelf, maar erg mooi, vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik ga de poster uitprinten en voor mijn raam hangen. Jane, Nog gefeliciteerd met je 3 jaren nuchterheid. Nou ja nuchter, zonder alcoholhoudende dranken dan in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Pijn is niet fijn maar laat het er zijn krijgt het je niet klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Werk alsof je het geld niet nodig hebt. Heb lief alsof je nooit bent gekwetst. Dans alsof niemand kijkt. (Mark Twain) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Kijk niet naar de teleurstellingen van gisteren maar leef naar de dromen van morgen. Dat is het vreemde aan geluk je maakt het waar of je maakt het stuk. (Sammy geerts) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Als je geprikkeld, hectisch of onrustig bent, is dat altijd een signaal dat je moet werken aan je balans. (Anselm Grùhn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Your life is a result of the choices you make… If you don’t like your life it is time to start making better choices. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Als ik dit zeg, dan meen ik het ook. Sybrand van Haersma Buma, Utrecht, eergisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Leave the olive out, it takes too much space W.C.Fields Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ze moeten hier ook "Like" knopjes maken...er staan een paar goeie ( voor mij dan) tussen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Originally posted by: jane4Het geheim van gelukis iets bewonderenzonder het te willenhebben.F.H. Bradleyquote> Hele mooie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. George Best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Omdat wij more in de kop hebben dan jonge jongeren oudere jongere van stichting morekop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Wie vooruit wil, moet vooruit denken. Auteur onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Als men iets niet kan bewijzen of weerleggen, kan men enkel maar 'geloven'. Kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden