lady jane Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 De wijze mensdenkt nooit aan eigen grootheid;daarom wordt hij groot.Lao-Tse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Gelukis het enigedat zich vermenigvuldigtals je het deelt.Tegeltjes wijsheidKrdvt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 De eerste rimpel is de laatste niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Moeilijk in te zienis de wet van oorzakelijkheid;de keten van oorzaaken gevolgen.Boeddha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Je kunt niet meer uitademen dan je hebt ingeademd.Evert Jan Ouweneel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Door snel door het leven te gaan, vergeet je niet alleen waar je bent, maar ook waarheen je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 elk nadeel heeft z'n voordeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 je hoeft niets te zeggen om wat te zeggen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik heb niet alles waar ik van hou, maar hou wel van alles wat ik heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Vrienden zijn als een boeket bloemen,Die je soms zou willen zoenen.Zij die kleuren geven.Ook jullie kwamen in mijn leven.Verlichten mijn innerlijke pijn,laten dat nu echte vrienden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 geluk.......is geloven in geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 deze las ik net....er is leven naast internet.vond hem eigenlijk wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Lenie, je mag hier natuurlijk posten wat je wil. Toch ga ik je vragen om er max 1 uitspraak per dag neer te zetten (als je wil dat ik ze lees). Ik vind het leuk als ik een uitspraak lees er even bij stil te staan, deze te overdenken. Wat staat er. Als je een hele rits uitspraken achter elkaar neerzit doe ik dat in ieder geval niet. Ik lees er dan gewoon overheen. Kan ik niets aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Loop niet achter me aan, ik zal misschien niet leiden. Loop niet voor me uit, ik zal misschien niet volgen. Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.Albert Camus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Pas wanneer we ons door en doorbewust zijnvan de beperkte horizonvan elk standpunt,zijn we op weg naar een begripvan het geheel,waarnaar we zozeer zoeken.Karl Mannheim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Een vriend is iemandbij wie je de volledigevrijheid krijgtjezelf te zijn.Jim Morrison. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 We vinden vrijwel niemandverstandig, dan hendie het met ons eens zijn.Francois de la Rochefoucauld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Wie men heeft zien slapenkan men nooit meer haten.Elias Canetti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Te lange opoffering kan een steen van het hart maken.William Butler Yeats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 De brede weg is de weg die iedereen gaat. Jij moet jouw zeer persoonlijke weg vinden. Daarbij is het niet voldoende om je te orienteren op de anderen. Jij moet heel precies naar binnen luisteren om erachter te komen wat jouw weg is. En vervolgens moet je de moedige beslissing nemen om deze weg te gaan, ook al voel je je dan erg eenzaam. Alleen door jouw zeer persoonlijke weg te gaan, zul je grooeien en je ware leven vinden.Amselm Grun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 ik zeg......maar niets.ik ( je) moet het zelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Wat je ziethangt afvan de brilwaardoor je kijkt.beetje van Iris Johansenen n beetje van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Menigeen ligt op het strandzo bloot als een waarheid;hier en daar zelfs een waarheid als een koe.Gaston Durnez. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik ben begonnen als journalist. De eerste maand kon ik maar 4 stukjes verkopen: mijn jas, mijn hoed en mijn twee broeken. Knut Hamsun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 De buitenwereld bestaat niet. Alles wat ik zie is een projectievan mijn eigen binnenwereld.Spirituele inzichtkaarten,samengesteld door Dick Nijssen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden