lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Als een vrouw alleen is,is ze veel alleniger dan een man.Kurt Tucholsky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Voor Alf en alle perfectionisten:De afwezigheid van een barst in schoonheidis zelf een barst.Henry Heillos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Onze gedragslijnwordt niet door onze ervaringen bepaaldmaar door onze verwachtingen.George Bernard Shaw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Vallen, opstaan en weer doorgaan.Herman van Veenuit Opzij opzij opzij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 geen betere raad dan voorraad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Alleen vandaag ga ik proberen om slechts voor deze dag te leven. Ik wil niet meteen het hele probleem dat in mijn leven is gekomen opzij zetten.Ik kan 24 uur lang iets doen, dat mij zou afschrikken als ik het mijn leven lang zou moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 De onderdrukking van de dorstdoor totale vernietiging van alle begeertenis de opheffing van het lijden.Boeddha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Je kunt altijd opnieuw beginnen:moon:uit: liefde van laterHerman van Veen bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Herinneringen zijn dagboekbladzijdendie we altijd bij ons dragen.Waldrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 We behoren van het geluk te genietenwanneer we het hebbenzoals van de vruchten in de herfst.Epictetus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Om veel over anderen te weten te komenis het voldoende om over zichzelf na te denken.Godfried Bomans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Als ik een beetje nederigheid bezat,zou ik perfekt zijn.Wiet van Broeckhoven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Geen enkel probleemis niet zo grootdat je er niet van kunt weglopen.Wiet van Broeckhoven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Je kunt beter honderd stappen zetten op 1 pad, dan tien stappen op 10 paden...(I Tjing) Tobbertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ik begreep deze niet goed.Het was een dagelijkse gedachte hè?Persoonlijk geloof ik heilig in het juist áfdwalen van het pad; ook eens andere zienswijzen durven te aanschouwen. Tien stappen zijn wellicht wat weinig.... Maar dat ene pad kan ook té rechtlijnig zijn!!Doordenkertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Stappen op andere paden leidt af van je eigen pad. Het is iets anders kennis te nemen van andere paden. Maar werkelijk actief stappen zetten op andere paden en van je eigen gekozen pad af te wijken, ik kom juist de laatste tijd tot de ontdekking dat het mij niet verder heeft gebracht. Vaak is het ook gewoon ongepaste nieuwsgierigheid. Of je bent bang voor het oordeel van anderen enz. Nee, mijn ervaring is dat het heel goed is op één pad te blijven. Ik heb daar mijn handen aan vol. En ook; door mijn pad te gaan krijg ik als vanzelf inzicht in andere paden.Misschien klinkt dit allemaal wat vaag. Goed iets duidelijker. Ik ben Christen. Ik ken het Hesychasme(Google maar als je nieuwgierig bent). Toch ben ik altijd weer geneigd ook naar bv het Boeddhisme te lonken. Terwijl in het hesychasme alles te vinden is voor de serieuze christen Ga ik dat pad dan houd ik geen tijd meer over voor andere dingen. Het word ook chaotisch doordat je verschillende dingen door elkaar gaat gooien. Met alle respect voor het Boeddhisme en andere godsdiensten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Menigeen dwaalt, uit vrees te dwalen.Gotthold Aphraim Lessing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Zelfs de wijste uilis ooit een uilskuiken geweest.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ervaring = wat men moet bijlerenom minder te wetendan toen men nog jong was.Julian de Valckenaere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Je bent langer dood dan levend,waarom je leven dan actief verkorten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 ER is geen groei mogelijk zonder afbraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Cijfers kunnen niet liegen, maarleugenaars kunnen wel cijferen.Toon Verhoeven. bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 De laatste eer, die iemand ten deel valt bij zijn/haar begrafenis,is tevens dikwijls de eerste die hem/haar ten deel valt.C J Wijnaendts Francken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Een tiener is iemand,die jong genoeg isom alles te weten.Colin Bowles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 :wacko::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden