Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen, koffie op in bed en nu opstaan om via de douche naar werk te gaan
Gisteren laatste keer bij versl.zorg geweest, met goed maar ook zeker alert gevoel afgesloten. Kom hier graag weer vaak om ook alert te blijven. 

Fijne dag!

Geplaatst

DAGPACT:
Yvonne 
Mormel

Goedemorgen. Bedankt voor de koffie Yvonne. 
Het slapen is hier weer redelijk verstoord zonder alcohol. Hoop wel dat ik deze keer kan doorpakken. 

Geplaatst

Mogge

Goed voornemen Marij, lijntje kort houden. Ik denk doorgaans al heel snel dat ik het allemaal zelf ook wel kan. Niet eens alleen uit eigenwijsheid, maar ook omdat ik de toegevoegde waarde van verslavingshulp vaak domweg niet zie. Maar feit is wel dat de enige twee keer dat ik duurzaam abstinent bleef na een traject was. Dus de feiten spreken. Ook nu (7 maand droog) heb ik nog maandelijks contact met verslavingszorg. Maar dat is ook omdat ik mijn psycholoog zo leuk vind 🙂

Geplaatst

Voor het eerst de wake-up-lamp vanochtend. Ik was weliswaar al eerder wakker, maar vind het toch mooi. En vogels erbij. De vink en de fitis. Net echt. Vanochtend ga ik met mijn oudste zoon de film van Anton Corbijn over Joy Division kijken. En daarmee sluit ik de somberte weer af. Muziek verbindt wel. Maar gelijktijdig maak ik mij ook best vaak zorgen dat hij houdt van dezelfde duistere troep als ikzelf vroeger. Vroeger? Ja, toen vooral. Voordeel is dat hij wel erover praat, terwijl ik destijds altijd in mijn bunker bleef.

Geplaatst

Maar nu eerst met het fietsje de stad in om een shampoobar te kopen. Weg met de plastic flesjes. De wereld gaat evengoed naar de ratsmodee, maar ik wil daar liever zo weinig mogelijk aan bijdragen.

Geplaatst

Lang genoeg op mijn kont gezeten. Nog een kop koffie en vervolgens maar eens verder gaan met de tuin. Heb deze nacht al gekookt voor vanavond dus het zal een rustige namiddag worden met een wandeling en vervolgens een spel. (Voor de kleine kans dat hier nog gamers zitten: ben bezig met BG3, iets met elfen, monsters en schatkisten.)

Alvast het leuke voor vandaag: poos geleden het verzameld werk van Lovecraft gekocht en er gisteren eindelijk in begonnen. 

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Gym gedaan, toe aan een tweede koffie.

Vanmiddag ga ik de klok ophalen die mijn dochter gekocht heeft in Duitsland voor mij.
Dure, mooie klok
Zo,n heerlijke ouderwetse tik,tak, bim bam klok.
Met klepels en met de hand opdraaien.
Dat wilde ik graag, zo, handmatige klok
Pure nostalgie en ze bestaan dus nog

Vanavond komen mijn twee kleinkinderen eten
Zijn dik volwassen, maar vinden het nog steeds leuk

Goed van je @Oskar, om de plastic flessen zoveel mogelijk te vermijden.
Zo slecht voor het milieu allemaal
ik gebruik tegenwoordig ook geen plastic flesjes met handzeep meer
Maar weer de gewone ouderwetse palmolive zeep stukken
Als we allemaal weer zouden leven zoals in de jaren 50-60, zou het milieu probleem stukken minder zijn

Geplaatst
2 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, 
Het belooft weer een mooie dag te worden, misschien wel de laatste zonnige dag voorlopig... 
Tijd voor een bakje... 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Inderdaad Yvonne

Al weer heerlijk gewandeld, werkelijk een prachtige wereld in de bossen!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...