Pumpkin Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Na een afwezigheid van een aantal jaar meld ik me weer. Heb het heel lang onder controle gehad, maar nu weer te vaak niet en ben er zo klaar mee om er mee bezig te zijn. Is ook heel slecht in combinatie metmijn medicatie en evenwichtsstoornis. Maar toch willen drinken en de volgende dag erg beroerd zijn zelfs van 1 glas wijn.... Daarom weer terug bij jullie😊
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Welkom terug pumpkin. Pumpkin reageerde hierop 1
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Welkom terug @Pumpkin. Wat verwacht je van het forum en welke stappen ga je zelf nemen? Kortom: Bouw je wens om naar een plan van aanpak, is mijn advies. %s om %s bewerkt door Bob Pumpkin reageerde hierop 1
Pumpkin Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Hoi Bob, Dank voor je bericht, wat goed dat jij hier nog steeds bent. We hebben elkaar gezien bij een wandeling bij de piramide van Austerlitz. Dat was een mooie bijeenkomst. Ik denk dat het forum een veilige haven voor me is. Geen veroordeling en geen antwoorden als "als je er beroerd van wordt dan stop je toch gewoon" En "medestanders" Wens en plan van aanpak ga ik mee aan de slag Bob reageerde hierop 1
Pumpkin Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 🤪 Teug van weggeweest........niet eens gezien
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s nu herken ik je weer😄 Pumpkin reageerde hierop 1
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Pumpkin: We hebben elkaar gezien bij een wandeling bij de piramide van Austerlitz. Dat was een mooie bijeenkomst. O ja, die staat ook nog vers in mijn geheugen. Ik was toen nog maar net bij het forum actief geworden en het was mijn eerste meeting. Succes met je plan van aanpak. Je kan het overigens desgewenst ook stapsgewijs opbouwen en uitbreiden. Het hoeft niet meteen compleet te zijn. Pumpkin reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Welkom terug in de veilige haven @Pumpkin Pumpkin reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden