Syl Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Hallo ik ben Sylvi en ik drink te veel. Minimaal een fles wijn per dag, ik wil daarmee stoppen Ik heb al een paar pogingen gedaan, helaas na een maand of 4 begin ik dan weer. Nu ga ik weer afbouwen en stoppen.
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Welkom hier Syl reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hé Syl, goed dat je hier bent, dit forum heeft al veel mensen geholpen om echt duurzaam van de drank af te blijven. Dat je na een aantal maanden denkt dat eentje wel weer kan dat herkennen we allemaal. Succes met stoppen en ik hoop je vaak te lezen. Syl reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goed besluit om te stoppen, dat is de eerste stap. Syl reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Welkom hier Syl, goed dat je gaat afbouwen en stoppen... We hebben een 'dagdraad' die elke dag opnieuw wordt aangemaakt, misschien vind je het prettig daar ook eens te kijken en wat steun zoeken.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welkom Sylvi, je kunt hier in contact blijven met medestrijders door je op dag/week en maandpacten en wie weet op het jaarpact uiteindelijk, aan te melden. Dat geeft jou de structuur elke dag in verbinding te zijn met mede-pacters en je steunt hen zo en jezelf ook. Als je 4 maanden kunt, kun je ook langer. Dat hebben velen hier al bewezen, zelf maar wel samen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden