C00tje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Een tijd terug mezelf al voor gesteld. Was hier maar kort want alhoewel het stoppen een makkie leek toch weer begonnen.... Waarom in Godsnaam. Ik zat al weer gauw op 2 flessen wijn soms drie per dag maar ging me ook steeds slechter voelen. Constant mist in mijn hoofd, extreem moe, loodzware pijnlijke benen met name de hamstring. Afgelopen maandag voelde ik me zo slecht het dreunde constant door me hoofd " je drinkt jezelf dood op deze manier" en " je bent oma van een prachtige kleindochter die je wilt zien opgroeien! ik ben toen accuut gestopt. Ik wil t niet meer ik doe het niet meer. Ik zit nu op dag 5 maar wat me verbaasd ik ben extreem moe, val smiddags in een comateuze slaap voor een paar uur en energie is smorgens ok maar smiddags dus niet. Is dit herkenbaar voor sommige en wie heeft de gouden tip om hier zo snel mogelijk van te herstellen? Liefs Cootje 8 uur geleden bewerkt door C00tje
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik maak dit momenteel met mijn vriend mee @C00tje. Die zit momenteel op dag 3 na ee ln flinke binge. Heel veel slapen en echt zo'n beetje in coma. Lusteloos, moe. Depressief. Hier moet je even doorheen. Het gaat beter worden. In mijn drank en talloze stoppogingen voelde ik me altijd erg onrustig en moe. Slapen kon ik juist niet. Volhouden en lekker gezond eten, afleiding zoeken. Zo kom je er wel doorheen. Ben zelf ook Oma. Ik geniet met volle teugen van mijn kleinkinderen. Sta dan ook al een tijdje droog.
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei C00tje: ik ben toen accuut gestopt. Ik wil t niet meer ik doe het niet meer. Ik zit nu op dag 5 maar wat me verbaasd ik ben extreem moe, val smiddags in een comateuze slaap voor een paar uur en energie is smorgens ok maar smiddags dus niet. Is dit herkenbaar voor sommige en wie heeft de gouden tip om hier zo snel mogelijk van te herstellen? Dit IS herstellen. Slaap lekker 😉
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dag vijf, dan begin je nu met opkrabbelen. Feel the feels. Gaat over.
C00tje Geplaatst 46 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 46 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: Dag vijf, dan begin je nu met opkrabbelen. Feel the feels. Gaat over. En die pijn in de benen (hamstrings) is dat ook herkenbaar, had ik al toen ik dronk maar is er wel ingeslopen in die periode
Quinn Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Well, eerlijk gezegd heb ik nooit echt fysieke klachten van stoppen gehad, dus deze vraag geef ik even door.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden