Marybelle Geplaatst gisteren om 19:51 Rapport Geplaatst gisteren om 19:51 (bewerkt) . 1 uur geleden bewerkt door Marybelle
Rosee Geplaatst gisteren om 20:10 Rapport Geplaatst gisteren om 20:10 Welkom terug! Marybelle reageerde hierop 1
Marybelle Geplaatst gisteren om 20:13 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 20:13 Makkelijk terug te vinden hoe ik hiervoor heette, zie ik. Maakt me ook niet uit. belangrijk is nu dat ik de grond onder mijn voeten voel afbrokkelen. Stond stevig in mijn schoenen qua drinken. Maar ik wankel...
marlies1989 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goed dat je er weer bent! Drank doet dat nou eenmaal op t moment van de roes ben je op je best maar zodra je roes uitwerkt komen je problemen 10x zo hard aan en ga je wankelen Ik ben nu 71 dagen clean en nuchter en dit leven bevalt me 10x meer dan met de drank op die donkere wolk is weg en mijn familiebanden beginnen zich langzaam te herstellen En dat verdien jij ook Het is niet makkelijk aangezien ik weer van alles voel maar ik kan er nu op een rustige manier mee om gaan en daardoor heb ik meer rust Tuurlijk eraan denken doe ik wel hoor maar ik wil t gewoon niet meer en zet ik mijn hulplijnen in op zware dagen, vaak als zo'n zware dag voorbij is voel ik me weer een stukje sterker Sterkte
Marybelle Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dank je @marlies1989 Ik snap het wel. Ik ben toen niet al te leuk weggebleven als Toos. Er was een soort conflict, geen idee meer waarover, maar ik was erg uit mijn doen. Dacht toen ook ik heb niet nog meer gedoe nodig. Het was me even teveel en had afstand nodig. Sorry daar voor, want ik heb hier veel steun gehad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden