Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Brrr @Marjolijn, dat klinkt ook niet als een feestje. 1 uur geleden zei Marjolijn: Niet iets wat ik eigenlijk van plan was te delen. Waarom niet en waarom toch wel?
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Yana.Weet ik eigenlijk niet. En @spirit..ik geloof niet dat ik "soms zo in de put zit" wat jij schrijft. Ik moet alleen wel dealen met mindere dagen en dingen die niet kunnen of niet meer kunnen. Dat is toch wat anders.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Yana: (Ik typte Marjolijk, maar zo ver is het gelukkig nog niet 😁) Ik las Marjolijk, als in vrolijk. Vond ik wel passend, want op mij komt @Marjolijn behoorlijk optimistisch over eigenlijk. Ik ben thuis trouwens. lady jane, spirit en Marjolijn reageerden hierop 3
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama een fijn familie weekend. En volgens mij heb je je heel erg goed voorbereid. Klinkt goed. Hier was vandaag iemand die mij begeleid.Dat kwam nu mooi uit. Soms ook meegaat naar lastige ziekenhuisbezoeken. Ik ben na lang weer uitgenodigd bij de anesthesioloog/ pijnpoli deze maand. Zij gaat kijken of ze dan meekan. Dat zou erg fijn zijn. Ik ga mijn bloemen eens een mooi plekje geven en een beetje bankhangen resp.tv kijken. Wandelen zit er nu niet in. Misschien wel wat haken of puzzelen. Dag 20 hier. Mijn alcoholvrijheid app houdt dat bij. Leuke en ook luchtige app is dat. Onlangs is die vernieuwd. spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Haha. Leuk @Quinn. fijn dat je thuis bent. Hopelijk voor jou vooral een rustig weekend. Begreep ik goed dat je de verjaardag van de tweeling even overslaat? 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Bedankt @Marjolijn Ik heb al een tijdje geen contact meer met beide, al is vorig weekend de ene helft met z'n oudere zus op bezoek geweest, vandaar.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vraag het gerust, ik probeer minder cryptisch te praten. Leerproces. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik kan me zo voorstellen dat je vooral een rustig en huiselijk weekend fijn vindt. Dus dat hoop ik voor jou.Samen met C.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is lief van je, maar niet te rustig hoor, het mag wel leuk blijven. Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: @Kaatjemama een fijn familie weekend. En volgens mij heb je je heel erg goed voorbereid. Klinkt goed. Hier was vandaag iemand die mij begeleid.Dat kwam nu mooi uit. Soms ook meegaat naar lastige ziekenhuisbezoeken. Ik ben na lang weer uitgenodigd bij de anesthesioloog/ pijnpoli deze maand. Zij gaat kijken of ze dan meekan. Dat zou erg fijn zijn. Ik ga mijn bloemen eens een mooi plekje geven en een beetje bankhangen resp.tv kijken. Wandelen zit er nu niet in. Misschien wel wat haken of puzzelen. Dag 20 hier. Mijn alcoholvrijheid app houdt dat bij. Leuke en ook luchtige app is dat. Onlangs is die vernieuwd. Dank je doe me best wordt een pittige uitdaging lekker snoepen
Kaatjemama Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: Vraag het gerust, ik probeer minder cryptisch te praten. Leerproces. Ik lees veel mee durf ook niet zo goed te vragen maar hoop dat je fijn weekend hebt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden