Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Marjolijn. Quinn kaatje 🌺 Marjolijn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Koffie met een sigaret, maar ik probeer te minderen.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 56 minuten geleden zei Marjolijn: Vraag: Het wordt weer balkonweer, terrasweer, strandweer etc etc . Hoe gaan jullie om met het zien van al die alcohol om je heen? Hebben jullie tips voor mij? Ik lees graag even mee ik heb ook nog geen idee 🤷🏼♀️ wat ik doe nu is vervangen door iets lekkers. Das voor nu prima maar op langer termijn wordt ik dan soort van rond denk dan 😅
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Terrassen vind ik niet zo lastig, want ik heb een behoorlijke hekel aan zon en warmte en overvolle Stad. Maar wat voor veel situaties werkt: maak vooraf een plan. Wat voor leuke non alcoholische drankjes heeft dat café? Dat soort dingen.
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben geen cafemens, kan niet eens.... Heb soms last gewoon thuis als ik de wijn op het balkon naast mij zie. Dat dus. Maar..... de pot thee is in de maak. En maar weer een tikkie haken...en vergeten paaseitje. Want ik snoep zelden. Nu wel een beetje 🤔
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sorry @Marjolijn ik begrijp niet wat je bedoelt met vergeten paaseitje. Reacher reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 25 minuten geleden zei Quinn: Sorry @Marjolijn ik begrijp niet wat je bedoelt met vergeten paaseitje. Gewoon... paaseitjes nog in de kast gevonden, bedoeld voor visite. Eet ik nooit. Nu wel gegeten. Twee zelfs.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Q vergeet nooit zijn paaseitjes op te eten denk ik, 😁 Nachtpact: Marjolijn. Quinn kaatje 🌺 Reacher Quinn en Marjolijn reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden … in heur oneindige wijsheid. vergat je er achteraan te zeggen 🫠
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik drink altijd hetzelfde of -de hemel verhoede het- op een terras is of op een balkon. Of in de winter. Aan mij heb je dus niets @Marjolijn Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zooo, even zuchten hier... soms is het lastig hier... bijna altijd juist fijn.... ik ga mij nog een groot glas thee inschenken. Kreeg net een soort van " onprettig bericht" van iemand hier.... jammer. Nu... THEE
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden tja @Marjolijn, misschien nu even op jezelf en jouw pad hier richten. Tijd voor je eerste weekpact?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 18 minuten geleden zei Marjolijn: Zooo, even zuchten hier... soms is het lastig hier... bijna altijd juist fijn.... ik ga mij nog een groot glas thee inschenken. Kreeg net een soort van " onprettig bericht" van iemand hier.... jammer. Nu... THEE Pfff waarom 😝naast je leggen en lekker aan je thee Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Inmiddels meer dan genoeg (veel) thee op. Tja..... en @lady jane weekpact? Ik sta op het jaarpact. En idd. Even egoistisch gaan doen misschien. Niet mijn sterkste kant. Ik was even van mijn stuk. Sorry. Even mijzelf herpakken. Was een tikkie overdonderd. lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Morgen weer een dag. Trusten. Even beter weg hier. 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden nog beter het jaarpact! Dat doe je goed.
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ben er ook weer. Het etentje was heel erg gezellig. Gezellig zo allemaal bij elkaar. Wat een raar mens ben ik toch.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei spirit: Ben er ook weer. Het etentje was heel erg gezellig. Gezellig zo allemaal bij elkaar. Wat een raar mens ben ik toch. Fijn @spirit je bent niet raar aleen wat wisselend net als ik 😊
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden