Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, heel fijn. Ben 8 jaar geleden een jaar en 7 maanden gestopt en toen toch weer begonnen. Mijn doel was toen een soort time out en daarna met mate drinken. Dat ging op zich best lang goed, maar daarna toch weer regelmatig de grens over met alle gevolgen van dien. Daarna weer 8 maanden gestopt en weer af en toe wat drinken. Maar dringt steeds meer tot me door dat ik niet meer kan drinken als iemand die niet verslaafd is. Hopelijk is het kwartje dan nu een keer bij me gevallen, ben behoorlijk hardleers kennelijk:P

Geplaatst

Goedemorgen 

Heel herkenbaar Rosee,

Heeft bij mij ook lang geduurd. Bij mij was het alles of niets.  De periodes stoppen, en weer voor de bijl gaan met alle gevolgen van dien, noemde ik de laatste stuiptrekkingen. Voor mij ook nooit meer. Moe en voldaan in slaap vallen, uigerust zonder kater wakker worden, blijven voor mij toch de beste momenten van de dag. En dat niet alleen, het doet de gezondheid goed 

Geplaatst

@Rosee van harte gefeliciteerd. Wat fijn zeg. En herkenbaar die hardleersheid .heerlijk dat je daar doorheen bent.

@Yvonne en @bolletje. Helaas een geheel slapeloze nacht en weer met veel pijn. Nu behoorlijk gammel, dus erg voorzichtig hier en ook hier binnen lang leve de rollator nu. En geduld hebben maar. 

Het mezelf maar zo comfortabel mogelijk maken nu. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...