Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Weg van de rand. Nachtpact Reacher Quinn
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Suggestie van de thuiszorghulp van vanmorgen om een zooitje kussens extra in mijn bed te mikken of mijn hartekussentjes gebruiken die ik van het ziekenhuis kreeg na de mastectomie jaren geleden. Nooit aan gedacht. Dus mijn bed wordt een soort troon ofzo. 🤓 Heb de tv en mijn haakwerk vandaag volop in de strijd gegooid. En dat hielp. Vooral het laatste hielp. Patroon vraagt alle aandacht en het wordt nog leuk ook. Annulering vakantie klaar en 50% terug van eigenaar huisje en 50% van de verzekering. Nou das mooi en geeft rust. Eigenaar belde zelfs persoonlijk vanmiddag. Best bijzonder en attent. Vanmiddag heel fijn gesprek met bijna buurvrouw/ vriendin vanaf haar 2e huisje. Deed me goed. Evenals appcontact met zoon ( die is niet zo'n beller). Morgenochtend is week 1 ( opnieuw ) een feit. En dat wil ik niet nog es hoeven zeggen. Was stil hier in huis verder, dus nu hier even van me afgepraat. Zijn jullie even de pineut😁. 3 uur geleden bewerkt door Marjolijn
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 Marjolijn Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden