Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@spiritlijkt me goed plan samen hulp zoeken maarja als hij niet wilt ik ken het helaas maar al te goed.ik heb gedreigd dat ik hem het huis uit zou zetten als hij geen hulp zocht. Heel extreem  ik weet het maar het was echt niet anders meer voor mij.

Geplaatst
10 minuten geleden zei spirit:

Moet IK hulp gaan zoeken. Als we dat doen, doen we dat samen. Dan moet hij met de billen bloot.

Waarom samen? Kan hij zich zelf niet redden? Of wil hij gewoon niet?

Geplaatst

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de HA. Verteld waarover ik wilde praten en maandag a.s. (eerder kan niet vanwege z'n werk) gaan we daar samen heen. Wil daar zelf ook bij zijn. Ook zijn schoonzus gebeld (de zus van zijn overleden vrouw). Die begon meteen te vloeken. Bij zijn overleden vrouw flikte die dit ook regelmatig. Vanavond belt ze op. Dan is het afgelopen met mooi weer spelen. Nu ga ik liggen. Lijkt mij voor nu even het beste om mijn rust te pakken. Over 2 uur is het weer afgelopen met de rust en komt hij weer thuis, klagend over hoe zwaar alles wel niet is. Dan moet hij maar iets gaan zoeken, wat minder zwaar is. Ach ja, dat 2 voor hem (hopelijk). Geen idee wat hij nog uitspookt met drank. Geen zicht op als hij er niet is. Hij zal ze wel uitgemeten krijgen nog door z'n schoonzus. Aardig mens. Een echte Rotterdamse. Die binden er geen doekjes om. Nu plat. Alles doet zeer.

Geplaatst
3 uur geleden zei Mormel:

@renaldo61: sorry als ik het zo direct vraag, ene autist tegen de andere, maar is er een reden dat je al twee dagen niet op het dagpact komt?

Niets speciaal, ik kwam de laatste tijd minder op het forum. Sommige dagen helemaal niet. Ik beschouw mezelf niet als een iemand met een gave om te liegen. Maar over mijn aankopen loog ik wel tegen de verpleging van Ouderenpsychiatrie 1. Ik bedoel maar een pact is nog geen garantie. 

Geplaatst

@spirit: maak je maar klaar voor een leuke avond. Weet niet hoelang hij je vriend al is, maar mocht mijn vriendin achter mijn rug mijn kant van de familie contacteren om te praten over mij... wel ik zou niet blij zijn, en dat is redelijk zacht uitgedrukt. 

Geplaatst
Zojuist zei renaldo61:

Niets speciaal, ik kwam de laatste tijd minder op het forum. Sommige dagen helemaal niet. Ik beschouw mezelf niet als een iemand met een gave om te liegen. Maar over mijn aankopen loog ik wel tegen de verpleging van Ouderenpsychiatrie 1. Ik bedoel maar een pact is nog geen garantie. 

Neen, een pact is geen garantie dat weet ik, maar het viel op omdat je anders altijd een van de eerste bent. Wel goed om te horen dat je niet van de wagen gevallen bent. Op dat vlak trouwens:

DAGPACT:

Mormel
MaryArt
Marjolijn
Reacher
Quinn
Yana
Fonny🌞
Yvonne
Kaatje 🌺
Mariposa 🐘
IJsvogel
Musashi 🌸
Spirit

renaldo61🐕

Geplaatst
2 uur geleden zei spirit:

Ik denk dat ze in België nog wel van die echte gezellige bruine kroegen hebben. België is zo anders. Ook het volk is veel gemoedelijker. Mijn ervaringen met kroegen waren nooit leuk. Ja, in mijn geboortestad had je nog zo'n echte zitten. Die ging om 7 uur in de ochtend open en daar kwamen mensen echt even een kopje koffie doen met een krantje erbij. Daarna gingen ze dan weer weg. 

Ik ken er nog veel waar mensen gewoon voor een koffie gaan. Maar een café is een deel uit mijn verleden en ik denk er in de toekomst nog binnen te gaan. In ijssalons hier verkopen ze ook alchohol, alchohol is gewoon nog alom tegenwoordig. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mormel:

Neen, een pact is geen garantie dat weet ik, maar het viel op omdat je anders altijd een van de eerste bent. Wel goed om te horen dat je niet van de wagen gevallen bent. Op dat vlak trouwens:

Ik hoorde allerlei alarmbellen afgaan als ik erover nadacht om een bier te bestellen. Maar ondertussen dacht ik, eentje kan toch geen kwaad. Maar ik vrees dat het niet bij een zou gebleven zijn. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei renaldo61:

Ik hoorde allerlei alarmbellen afgaan als ik erover nadacht om een bier te bestellen. Maar ondertussen dacht ik, eentje kan toch geen kwaad. Maar ik vrees dat het niet bij een zou gebleven zijn. 

Knap dat je naar die alarmbellen hebt geluisterd, want over die eerste beslis je, daarna vertrekt de achtbaan. 

Geplaatst
22 minuten geleden zei renaldo61:

Goede beslissing fijn 😊 

Geplaatst
7 uur geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers:sun:

@Marjolijn  :heart: sterkte meis, verdriet, machteloosheid, verduren als moeder.

Dank . Allen. 

Ja. Dat dus.  Lady Jane.  Ik heb verder maar op m'n eigen draadje geschreven. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...