stroumfke Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 26 minuten geleden zei Marjolijn: @stroumfke Ik begrijp 1 ding niet. Hier schrijf je dat je 1 week geleden onder invloed was van drank en medicatie. En op je eigen draadje schrijf je dat je 3 weken nuchter bent. Wat is de waarheid dan????? Ik denk dat eerlijkheid ( ook en juist naar jezelf) het eerste en belangrijkste is in het herstel. Ik was 3 weken geleden onder invloed van drank en medicatie Ik ben binnen gegaan voor een opname en heb een bocht gemaakt van 360 graden Ik sta nu wel open voor feedback
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 7 uur geleden zei stroumfke: Ik ben binnen gegaan voor een opname en heb een bocht gemaakt van 360 graden 360 graden wil zeggen dat je weer uit bent gekomen op het punt waar je vandaag kwam. Ik hoop voor je dat je 180 graden bedoelt...
Marjolijn Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Toch ook even op mijn draadje zetten, om m niet te vergeten. Op mijn meditation app staat vandaag de volgende spreuk: " waarom blijf je wachten voor een deur die nooit op slot zat?". Zeer van toepassing op een verslaving, vind ik. Er wordt ook wel eens gezegd dat verslaving de enige gevangenis is waar de sleutel aan de binnenkant zit. Vind ik een nog meer bemoedigende spreuk, die ik toch even wilde delen. 7 uur geleden bewerkt door Marjolijn Senna34 en bumperjim reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Soms is het een draaideur en helpt het niet om te blijven duwen. Diep hè 😜
Lonster1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja als je maar blijft duwen maak je wel heel veel graden in de rondte. Ik had ook allemaal visioenen bij die 360 graden. Iemand die rond tolt op zijn eigen as.
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) @Lonster1 dat verhaal over de draaideur en haar 360 graden ommekeer is van Stroumfke. Dus NIET van mij.Een " bocht maken van 360 graden", zoals Stroumfke dat noemde, is nou niet bepaald wat ik ambieer. Want dan gebeurt er dus niks.Maar ik denk dat Stroumfke dat ook niet bedoelde. Ik bedoel dus PERTINENT wat anders!!!! @Yvonne beantwoordde daarover een bericht vanStroumfke.maar wel op mijn draadje. En niet een bericht van mij!! Lees even de spreuk die IK hierboven opschreef. ( "verslaving is de enige gevangenis met de sleutel aan de binnenkant" )Totaal wat anders. 5 uur geleden bewerkt door Marjolijn Bewerkt omdat er dus duidelijk misverstanden zijn. Even hierboven lezen
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 7 uur geleden zei Yvonne: 360 graden wil zeggen dat je weer uit bent gekomen op het punt waar je vandaag kwam. Ik hoop voor je dat je 180 graden bedoelt... nee nee ik bedoel 360 graden ik besef nu hoe ongezond ik bezig was draag daar nu nog de gevolgen van het kan alleen maar beter gaan dag per dag
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 10 minuten geleden zei stroumfke: nee nee ik bedoel 360 graden ik besef nu hoe ongezond ik bezig was draag daar nu nog de gevolgen van het kan alleen maar beter gaan dag per dag Jammer @stroumfke.want 360 is de cirkel toch echt rond en sta je weer op het punt waar je vandaan kwam. En gebeurt er dus helemaal NIKS!!!!!!!!Ik ga er nog steeds vanuit dat je( wat @Yvonne zei) toch echt 180 graden bedoelt. 360 zou niet best zijn🤭) 4 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) En @stroumfke......misschien beter deze discussie op je eigen draadje voortzetten. Je zit nu namelijk steeds op mijn draadje. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn Senna34 reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Even weer voor/ over mezelf hier..... Ik kon eerder in het ziekenhuis terecht vandaag. Wel fijn. Kan het maar gehad hebben. Morgen de dag dan grotendeels voor mezelf. Ik kan dan wel weer naar de hand(fysio-)therapeut. Dat is mooi. En verder ben ik opnieuw weer (na lang) uitgenodigd bij de pijnpoli/ anesthesioloog. Ook blij mee. Hopelijk weer aan het TENSapparaat. Verder gaat alles best wat beter nu. Moedig voorwaarts!
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Je gaat lekker vooruit @Marjolijn hoeveel dagen nu
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dag 19. Pas het begin. Dat weet ik. Maar dit weekend 3 weken. Begint erop te lijken.. 🫠. Eerder veel langere periodes, maar nu vooral besloten voor " nooit meer." Maar wel per dag. Dag voor dag. 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn Typfout
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 weken top hoor even lekker vieren het weekend gebakje 🍰 idd dag per dag bekijken Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dan meer iets hartigs. Goed idee!!!! Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden