Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
26 minuten geleden zei Marjolijn:

@stroumfke  Ik begrijp 1 ding niet. Hier schrijf je dat je 1 week geleden onder invloed was van drank en medicatie. En op je eigen draadje schrijf je dat je 3 weken nuchter bent. Wat is de waarheid dan????? Ik denk dat eerlijkheid ( ook en juist naar jezelf) het eerste en belangrijkste is in het herstel.  

Ik was 3 weken geleden onder invloed van drank en medicatie

Ik ben binnen gegaan voor een opname en heb een bocht gemaakt van 360 graden

Ik sta nu wel open voor feedback

Geplaatst
7 uur geleden zei stroumfke:

Ik ben binnen gegaan voor een opname en heb een bocht gemaakt van 360 graden

360 graden wil zeggen dat je weer uit bent gekomen op het punt waar je vandaag kwam. 
Ik hoop voor je dat je 180 graden bedoelt... 

Geplaatst (bewerkt)

Toch ook even op mijn draadje zetten, om m niet te vergeten.

Op mijn meditation app staat vandaag de volgende spreuk: " waarom blijf je wachten voor een deur die nooit op slot zat?". 

Zeer van toepassing op een verslaving, vind ik. 

Er wordt ook wel eens gezegd dat verslaving de enige gevangenis is waar de sleutel aan de binnenkant zit. 

Vind ik een nog meer bemoedigende spreuk, die ik toch even wilde delen.

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst (bewerkt)

@Lonster1 dat verhaal over de draaideur en haar 360 graden ommekeer is van Stroumfke.  Dus NIET van mij.Een " bocht maken van 360 graden", zoals Stroumfke dat noemde, is nou niet bepaald wat ik ambieer. Want dan gebeurt er dus niks.Maar ik denk dat Stroumfke dat ook niet bedoelde.

Ik bedoel dus PERTINENT wat anders!!!! @Yvonne beantwoordde daarover een bericht vanStroumfke.maar wel  op mijn draadje. En niet  een bericht van mij!! Lees even de spreuk die IK hierboven opschreef. ( "verslaving is de enige gevangenis met de sleutel aan de binnenkant" )Totaal wat anders.

bewerkt door Marjolijn
Bewerkt omdat er dus duidelijk misverstanden zijn. Even hierboven lezen
Geplaatst
7 uur geleden zei Yvonne:

360 graden wil zeggen dat je weer uit bent gekomen op het punt waar je vandaag kwam. 
Ik hoop voor je dat je 180 graden bedoelt... 

nee nee ik bedoel 360 graden

ik besef nu hoe ongezond ik bezig was draag daar nu nog de gevolgen van

het kan alleen maar beter gaan dag per dag

Geplaatst (bewerkt)
10 minuten geleden zei stroumfke:

nee nee ik bedoel 360 graden

ik besef nu hoe ongezond ik bezig was draag daar nu nog de gevolgen van

het kan alleen maar beter gaan dag per dag

Jammer @stroumfke.want 360 is de cirkel toch echt rond en sta je weer op het punt waar je vandaan kwam. En gebeurt er dus helemaal NIKS!!!!!!!!Ik ga er nog steeds vanuit dat je( wat  @Yvonne zei) toch echt 180 graden bedoelt. 360 zou niet best zijn🤭)

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Even weer voor/ over mezelf hier..... Ik kon eerder in het ziekenhuis terecht vandaag. Wel fijn. Kan het maar gehad hebben. Morgen de dag dan grotendeels voor mezelf. Ik kan dan wel weer naar de hand(fysio-)therapeut. Dat is mooi. En verder ben ik opnieuw weer (na lang) uitgenodigd bij de pijnpoli/ anesthesioloog.  Ook blij mee. Hopelijk weer aan het TENSapparaat.  Verder gaat alles best wat beter nu. Moedig voorwaarts!

Geplaatst (bewerkt)

Dag 19. Pas het begin. Dat weet ik. Maar dit weekend 3 weken. Begint erop te lijken.. 🫠. Eerder veel langere periodes, maar nu vooral besloten voor " nooit meer." Maar wel per dag. Dag voor dag.

bewerkt door Marjolijn
Typfout

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...