renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 10 uur geleden zei Oskar: Nu de kieskauwers ziek zijn heb ik vandaag een strudel gemaakt van filodeeg, pompoen en zuurkool. Ik was er erg trots op. Iets creëren, hoe bescheiden ook, is bij mij toch wel de natuurlijke tegenhanger van dat willoze zuipen. Je doet me herinneren aan de kooktherapie
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 20 uur geleden zei Spirit: Dan ben jij ook maagd van sterrenbeeld. Ik 18 september! Klopt 😃
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 21 uur geleden zei Adri03: Ik heb er jaren op gestaan Rosee. Maar elke paar jaar vertrek ik hier met slaande deuren, en ik vind dat je niet op het jaarpact kan staan als je niet aan het forum meedoet 😁 En om nou Bob bij terugkeer steeds weer te vragen om me er weer tussen te zetten is ook zo wat, dus ik vind het wel best zo. Toch kan het voor anderen een inspiratie zijn. Dat je met slaande deuren vertrekt maar toch op het jaarpact staat want je blijft nuchter.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 23 minuten geleden zei Reacher: Toch kan het voor anderen een inspiratie zijn. Dat je met slaande deuren vertrekt maar toch op het jaarpact staat want je blijft nuchter. Voor @Mormel leek het een probleem dat er zoveel mensen op het jaarpact staan? Het leek voor hem een site van mensen die niet meer worstelden met een verslaving.
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 12 minuten geleden zei renaldo61: Voor @Mormel leek het een probleem dat er zoveel mensen op het jaarpact staan? Het leek voor hem een site van mensen die niet meer worstelden met een verslaving. Klopt dat, @Mormel? Ik herinner me niet zo iets van jouw gelezen te hebben.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 6 minuten geleden zei Bob: Klopt dat, @Mormel? Ik herinner me niet zo iets van jouw gelezen te hebben. Hij voelde zich niet echt thuis hier. Als iemand die nog steeds alcohol dronk.
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Waar schreef hij dat dan, @renaldo61? Kun je dat nog vinden?
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 10 minuten geleden zei Bob: Klopt dat, @Mormel? Ik herinner me niet zo iets van jouw gelezen te hebben. Ergens klopt het wat Renaldo zegt maar op hetzelfde moment wil ik ook zeggen dat het niet intimiderend werkt. Zeker de afgelopen weken zie ik hier meer mensen die nog in de worsteling zitten, dus ik voel me hier wel thuis. @Bob: en gewoon voor jou even een bloem voor je toewijding. 3 uur geleden bewerkt door Mormel
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Mormel: Ergens klopt het wat Renaldo zegt maar op hetzelfde moment wil ik ook zeggen dat het niet intimiderend werkt. Zeker de afgelopen weken zie ik hier meer mensen die nog in de worsteling zitten, dus ik voel me hier wel thuis. Diegene die nog worstelen verdwijnen dikwijls snel weer, bij de AA is dat niet anders. Ik worstel in ieder geval nog met verslavingsproblemen.
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Bedankt voor het compliment en vooral ook voor de toelichting, @Mormel. Ja, als je de jaarpactlijst wat langer volgt zie je dat er vooral in het onderste deel nog best veel in & out hoppers tussen zitten. De vaste blijvers meer bovenin kunnen voor anderen ook een inspiratie vormen. Ze laten in elk geval zien dat het kan, zo lang gestopt blijven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden