renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Â Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb het met sommige dingen toch moeilijk op mijn vrijwilligerswerk. Ik werk in een centrum voor ouderen dagopvang waar de vrijwilligers gewoonlijk zelf gepensioneerden zijn zoals ik. Maar bij de bezoekers, bezoekers noemen ze de mensen waarvoor gezorgd moet worden zijn er soms met jong dementie en het zijn gewoonlijk die mensen die je snel ziet aftakelen. Daar heb ik het moeilijk mee. MaryArt en Fonny reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61:  Goeiemorgen iedereen.  Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Â
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞 MaryArt  Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers. Zo fijn dat het weer vroeger licht wordt... En wat was het een mooie dag gisteren, ik moest werken, dus ben nauwelijks buiten geweest, zo jammer, ik hoop dus heel hard dat we vandaag ook weer zo'n mooie dag krijgen, dan ga ik er dubbel en dwars van genieten. Eerst maar een bakje even.Â
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Maar bij de bezoekers, bezoekers noemen ze de mensen waarvoor gezorgd moet worden zijn er soms met jong dementie en het zijn gewoonlijk die mensen die je snel ziet aftakelen. Daar heb ik het moeilijk mee. Ja, ik kan me heel goed indenken dat het moeilijk is om mensen in rap tempo achteruit te zien gaan. Maar wat doe jij mooi werk, jij kunt hun dag iets lichter maken, petje af voor jou hoor.Â
Yvonne Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞 MaryArt YvonneÂ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden