Francoise Geplaatst 24 februari Rapport Geplaatst 24 februari 17 uur geleden zei Spirit: Een vestingsdorp met mooie stadswallen, vlakbij de biesbosch..raden maar . Ow dat is nog altijd een eind bij mij vandaan 😅
spirit Geplaatst 24 februari Rapport Geplaatst 24 februari 1 uur geleden zei Francoise: Ow dat is nog altijd een eind bij mij vandaan 😅 Waar woon jij dan? Brabant is best groot
Francoise Geplaatst 24 februari Rapport Geplaatst 24 februari 7 uur geleden zei Spirit: Waar woon jij dan? Brabant is best groot Dichtbij een vliegbasis waar F35's staan (tenminste ik dacht dat ze zo heten 😬)
spirit Geplaatst 24 februari Rapport Geplaatst 24 februari 3 uur geleden zei Francoise: Dichtbij een vliegbasis waar F35's staan (tenminste ik dacht dat ze zo heten 😬) We zijn aan het puzzelen. Volgens ons woon je op het randje van Brabant? De Peel? Francoise reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 25 februari Rapport Geplaatst 25 februari Geertruidenberg, Volkel. Francoise en Lonster1 reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden