Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden In elk geval niet meer dan je plan was. En je hebt mijn helft gelaten. Dus. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik herhaal nog maar even hou vol @hub02, je komt er wel. Had bijna Marilyn Monroe hier geplakt maar dat hoeft gelukkig niet.
hub02 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hoewel ik niet meer heb gedronken dan wat ik toch al van plan was, heb ik mijn grens verlegd. Donderdag is niet vrijdag. Het 24/6 plan klopt nog wel. Maar de rest, die heilige donderdag, daar heb ik me niet aan kunnen houden. @Quinn: jouw helft ging met grote moeite de gootsteen in. Dankjewel daarvoor. En @Reacher: je hoeft het er niet nog even in te wrijven met een foto van Marilyn. Doe maar eendje van George Clooney of van echt mooie actrices, zoals Veronica Lake of zo.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @hub02 nee, het was niet je donderdag, dat klopt. Maar het was wel de hoeveelheid die je met jezelf had afgesproken en je hebt mij mijn deel geschonken. Daar heb ik respect en bewondering voor. Dit heb je gehad. Maar euh, vriend, George Clooney? For real?
hub02 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: @hub02 nee, het was niet je donderdag, dat klopt. Maar het was wel de hoeveelheid die je met jezelf had afgesproken en je hebt mij mijn deel geschonken. Daar heb ik respect en bewondering voor. Dit heb je gehad. Maar euh, vriend, George Clooney? For real? Hij kan natuurlijk niet tippen aan die mooie actrices uit de jaren 40 en vijftig, waar ik verliefd op ben. Maar ga nou niet zeggen dat George geen knappe vent is.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden O, hij is zeker een knappe vent, ook die zou ik niet uit bed schoppen. Maar van jou had ik George niet verwacht.
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Jongens jullie hebben echt zulke andere smaak in mannen en vrouwen..George, Brad, Leonardo: bleh. Ik heb een nieuwe uitdaging: weten jullie ook bekende personen wiens uiterlijk an sich jullie niet aanspreekt maar waarvan de persoonlijkheid zo doorschijnt dat dit niet meer uitmaakt? 5 uur geleden bewerkt door Reacher
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ikke ga eerst: Keanu Reeves. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Jaaa, maar ook qua uiterlijk hoor @Reacher (althans vroeger)
hub02 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 56 minuten geleden zei Reacher: Jongens jullie hebben echt zulke andere smaak in mannen en vrouwen. Ik zei hier zojuist dat vrouwen geen verstand hebben van mannen. Gelukkig heb ik dat op tijd kunnen weghalen. 4 uur geleden bewerkt door hub02
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 10 minuten geleden zei hub02: Chips, net niet gelezen wat hier stond.
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Chips, net niet gelezen wat hier stond. Ja, net als mijn vriendin. Ze zit in de auto en heeft haar zonnebril vergeten, of haar telefoon, en dan mag je 3 X raden wie daar de schuld van krijgt.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei hub02: Ja, net als mijn vriendin. Ze zit in de auto en heeft haar zonnebril vergeten, of haar telefoon, en dan mag je 3 X raden wie daar de schuld van krijgt. Keanu 😮
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei Reacher: Keanu 😮 Nee, dat is tenminste een kerel. Die knalt al die Russen overhoop als ze zijn hond wat aandoen. Als ik zeg "heb je alles" krijg ik te horen dat ik dat ze heus niet achterlijk is en heb dan weer een week ruzie. En ik knal haar niet eens overhoop. Ik wou dat ik Keanu was.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Maar dan had je geen hond. Misschien wel weer fijn voor je katten. Hoe heten ze ook alweer? Reacher en Quinn?
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik vind het altijd wel komisch dat Keanu tegen geweld is maar wel van die John Wick rollen speelt.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Maar goed: hier is dan de gewenste foto van Veronica Lake om je te troosten. Bij nader inzien heb je toch wel een goede smaak.( het is haar echt 😁)
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 6 minuten geleden zei Reacher: Ik vind het altijd wel komisch dat Keanu tegen geweld is maar wel van die John Wick rollen speelt. Hij verdient er geld mee. Hij is ook van D66. En misschien maakt het hem geen bal uit of het Russen zijn of niet. Het lijkt me echt zo'n hypocriet figuur die zelfs Amerikanen met bosjes tegelijk in de pan zou hakken als ze iets met zijn hond zouden doen. Zoiets doe je gewoon niet. Keanu valt af, ok?
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 40 minuten geleden zei Reacher: Maar goed: hier is dan de gewenste foto van Veronica Lake om je te troosten. Bij nader inzien heb je toch wel een goede smaak.( het is haar echt 😁) Als je dat nog eens doet stuur ik jou een foto van Patrick Steward, maar dan zonder haren. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Neeee niet Picard zonder haren! Ik smeek je!
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Neeee niet Picard zonder haren! Ik smeek je! Nee, hij zou er echt idioot uitzien zonder haren.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei hub02: Nee, hij zou er echt idioot uitzien zonder haren. Net zoiets als een donkerharige Vivienne Leigh. Moet er niet aan denken.
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Net zoiets als een donkerharige Vivienne Leigh. Moet er niet aan denken. Brr. Moet er niet aan denken. Nu we het toch over Patrick Steward hebben, die Hugh Jackman in X-men zag er toch echt super uit. Zeg ja hub, dan zijn we het ook een keer met elkaar eens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden