Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoewel ik niet meer heb gedronken dan wat ik toch al van plan was, heb ik mijn grens verlegd. Donderdag is niet vrijdag. Het 24/6 plan klopt nog wel. Maar de rest, die heilige donderdag, daar heb ik me niet aan kunnen houden. @Quinn: jouw helft ging met grote moeite de gootsteen in. Dankjewel daarvoor. En @Reacher: je hoeft het er niet nog even in te wrijven met een foto van Marilyn. Doe maar eendje van George Clooney  of van echt mooie actrices, zoals Veronica Lake of zo.

Geplaatst

@hub02 nee, het was niet je donderdag, dat klopt. Maar het was wel de hoeveelheid die je met jezelf had afgesproken en je hebt mij mijn deel geschonken. Daar heb ik respect en bewondering voor. Dit heb je gehad. 

Maar euh, vriend, George Clooney? For real?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Quinn:

@hub02 nee, het was niet je donderdag, dat klopt. Maar het was wel de hoeveelheid die je met jezelf had afgesproken en je hebt mij mijn deel geschonken. Daar heb ik respect en bewondering voor. Dit heb je gehad. 

Maar euh, vriend, George Clooney? For real?

Hij kan natuurlijk niet tippen aan die mooie actrices uit de jaren 40 en vijftig, waar ik verliefd op ben. Maar ga nou niet zeggen dat George geen knappe vent is.

Geplaatst (bewerkt)

Jongens jullie hebben echt zulke andere smaak in mannen en vrouwen..George, Brad, Leonardo: bleh.

Ik heb een nieuwe uitdaging: weten jullie ook bekende personen wiens uiterlijk an sich jullie niet aanspreekt maar waarvan de persoonlijkheid zo doorschijnt dat dit niet meer uitmaakt? 

bewerkt door Reacher

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...