Spud Geplaatst gisteren om 14:14 Rapport Geplaatst gisteren om 14:14 Hopelijk, kort maar krachtig. Ik baal er enorm van dat de sneeuw vanaf maandag over is. Nu nog een weekendje genieten, hoop ik. En ergens heeft die verandering ook wel weer zijn voordelen, want nu het erop lijkt dat mijn verkoudheid een griepje begint te worden kan ik volgende week zonder omwegen een doktersbriefje gaan halen om mijn afwezigheid te rectificeren. Alleen maar als het doorzet, maar ja op zijn Kruifs gezegd: Elk nadeel heb zijn voordeel!
Yana Geplaatst gisteren om 14:24 Rapport Geplaatst gisteren om 14:24 Dankjewel @bumperjim, je bent een goeie vent met een goed hart, dat zullen je dochters ook zeker voelen. En je houdt van ze, daarmee geef je ze iets onbegrijpelijk moois. bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 14:29 Rapport Geplaatst gisteren om 14:29 4 minuten geleden zei Yana: Dankjewel @bumperjim, je bent een goeie vent met een goed hart, dat zullen je dochters ook zeker voelen. En je houdt van ze, daarmee geef je ze iets onbegrijpelijk moois. Ik ook van jou 💝 Sterkte nou, dat je hier nog maar jarenlang mag rondhangen!!! Yana reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst gisteren om 16:00 Rapport Geplaatst gisteren om 16:00 @Yana, er speelt wel meer mee. Ik heb nu al ruim 30 jaar lang last van een aantal aanvallen van neuralgische amyotrofie wat uiteindelijk geleid heeft tot zo'n 30% verlies aan spiermassa en beknellingen, beschadigingen en ontstekingen in en aan m'n zenuwstelsel. Het plotselinge verlies van smaak en geur is hier niet helemaal mee te verklaren, maar vermoeidheid en somberheid wel. Sinds een kleine tien jaar slik ik al zware pijnstillers en daarvan is het de bedoeling dat ik die dit jaar ga afbouwen omdat ik meer last heb van afkickverschijnselen als ik een keer zo'n pilletje te laat inneem dan dat ik last heb van de pijnen in handen, armen, schouders en benen. Het (vrij plotselinge) slechte slapen kan daar wel een gevolg van zijn. Je had het over LDN en ik zie dat dat ook kan helpen tijdens het afbouwen van opioïden, dus wie weet. Ik moet hier nog verder contact over opnemen met m'n huisarts. Bedankt in elk geval voor deze 'tip'. En ik voeg aan de lijst van beterschapswensen voor jou die van mij ook nog maar weer eens toe. Yana reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 20:43 Rapport Geplaatst gisteren om 20:43 Koh, je hebt zelf ook wel wat beterschap verdiend als ik het allemaal zo lees 🫤💪🏻💪🏻💪🏻 Kohtje reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden