flavieke Geplaatst gisteren om 10:53 Rapport Geplaatst gisteren om 10:53 ik ben nieuw hier ik wil stoppen met drinken ik hoop dit samen met jullie te bereiken
Bob Geplaatst gisteren om 11:22 Rapport Geplaatst gisteren om 11:22 Goed dat je hier komt @flavieke. Wie weet kunnen we je helpen, maar je zult het uiteindelijk zelf moeten doen. Drink je veel?
flavieke Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden 2 uur geleden zei Bob: Goed dat je hier komt @flavieke. Wie weet kunnen we je helpen, maar je zult het uiteindelijk zelf moeten doen. Drink je veel? 1 a 2 flessen wijn per dag
Bob Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Zojuist zei flavieke: 1 a 2 flessen wijn per dag Da's behoorlijk veel. Hoe lang doe je dat al? En was het ook wel eens minder?
flavieke Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Welkom dank je renaldo
flavieke Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Zojuist zei Bob: Da's behoorlijk veel. Hoe lang doe je dat al? En was het ook wel eens minder? gedurende een jaar of 4-5 begonnen met kleine flesjes
Bob Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden 8 minuten geleden zei flavieke: gedurende een jaar of 4-5 begonnen met kleine flesjes Ik was zelf tot aan mijn pensioen een gewoontedrinker en zat uiteindelijk ook ongeveer op dezelfde hoeveelheid die jij noemde. Toen ik te horen kreeg dat mijn lever onherstelbaar beschadigd kon geraken als ik zo doorging vond ik daarin de motivatie die ik nodig had om blijvend te stoppen. Dat is inmiddels alweer enige jaren geleden. Het was in het begin wel even lastig maar ik ben nu reuze blij dat ik van die verslaving verlost ben .
flavieke Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 46 minuten geleden zei Bob: Da's behoorlijk veel. Hoe lang doe je dat al? En was het ook wel eens minder? het is begonnen met 1 klein flesje en door de jaren heen geevolueerd nr 1 a 2 flessen per dag ik ben eens 6 maanden nuchter en 8 maanden nuchter geweest
flavieke Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 38 minuten geleden zei Bob: Ik was zelf tot aan mijn pensioen een gewoontedrinker en zat uiteindelijk ook ongeveer op dezelfde hoeveelheid die jij noemde. Toen ik te horen kreeg dat mijn lever onherstelbaar beschadigd kon geraken als ik zo doorging vond ik daarin de motivatie die ik nodig had om blijvend te stoppen. Dat is inmiddels alweer enige jaren geleden. Het was in het begin wel even lastig maar ik ben nu reuze blij dat ik van die verslaving verlost ben . ik heb kleine klachten als ik weer n tijd gedronken heb diaree pijn op en af een trap problemen m mijn korte termijn geheugen maar voor de rest ok en de klachten verdwijnenen als ik terug n tijd nuchter ben
flavieke Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 3 uur geleden zei Bob: Goed dat je hier komt @flavieke. Wie weet kunnen we je helpen, maar je zult het uiteindelijk zelf moeten doen. Drink je veel? dank je
flavieke Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 3 uur geleden zei lady jane: welkom flavieke dank je
renaldo61 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ben jij @LoukePetouke? Moeps en Mormel reageerden hierop 2
flavieke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 3 uur geleden zei Bob: Ik was zelf tot aan mijn pensioen een gewoontedrinker en zat uiteindelijk ook ongeveer op dezelfde hoeveelheid die jij noemde. Toen ik te horen kreeg dat mijn lever onherstelbaar beschadigd kon geraken als ik zo doorging vond ik daarin de motivatie die ik nodig had om blijvend te stoppen. Dat is inmiddels alweer enige jaren geleden. Het was in het begin wel even lastig maar ik ben nu reuze blij dat ik van die verslaving verlost ben . ik laat regelmatig mijn lever checken en da is ok Bob reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden bob vanaf morgen wil ik stoppen m drinken mag ik jou daar over aanspreken
flavieke Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Ben jij @LoukePetouke? ik heb m mijn dokteres gebeld en m een vriendin mijn vrienidin wil vr mijn poezeke zorgen dus morgen bel ik nr mijn psychiater vd kliniek m de vraag om mij op de wachtlijst te zetten ik ben moe gevochten heb nood aan n time out
Bob Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei flavieke: bob vanaf morgen wil ik stoppen m drinken mag ik jou daar over aanspreken Natuurlijk. Dat mag.
flavieke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 8 uur geleden zei renaldo61: Ben jij @LoukePetouke? ja ik geraakte ni meer op mijn account heb dus n nieuw moeten aanmaken
flavieke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden ik kan niet slapen zit m mijn opname in mijn hoofd ik wil niet gaan maar ik moet gaan 2 flessen wijn per dag en ni kunnen stoppen zo kan het ni meer verder
Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Je zit er weer midden in hé. En dan bedoel ik niet in het drinken, maar wel de storm. Je mag mij altijd proberen te bereiken via pb, maar ik zeg alvast dat ik zelf aan het werken ben om mij te reguleren, dus ik hoop hier weldra 's nachts niet meer te zijn.
flavieke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 6 uur geleden zei Mormel: Je zit er weer midden in hé. En dan bedoel ik niet in het drinken, maar wel de storm. Je mag mij altijd proberen te bereiken via pb, maar ik zeg alvast dat ik zelf aan het werken ben om mij te reguleren, dus ik hoop hier weldra 's nachts niet meer te zijn. bedoel je een pb via messenger of whatsapp hoe vind ik je
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 25 minuten geleden zei flavieke: bedoel je een pb via messenger of whatsapp hoe vind ik je Nee met het brievenbus symbool
flavieke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei renaldo61: Nee met het brievenbus symbool heb het gevonden
flavieke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik ben bij de psychiater van buiten geweest en zij raad een korte opname voor van 1 week ik heb dan gebeld m mijn psychiater in het ziekenhuis en zij gaat mij op de wachtlijst zetten ik ben op....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden