Sanity Geplaatst 31 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2025 Wilde hier eigenljk weer stilletjes weglopen en had moderator gevraagd om de hele handel maar weer te verwijderen. Realiseerde mij zojuist dat als ik hier al wegloop, hoe ik dan ooit de rest van de ellende kan gaan handelen. Ja het is een tyfuszooi maar ik kan wel blijven jammeren maar er is er eigenljk maar één voor verantwoordelijk voor dat die klerezooi voortduurt...... De oorzaak had ik niet zoveel invloed op. Hoe ik ermee ben omgegaan wel!!!!! Lonster1 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 januari Rapport Geplaatst 1 januari Ha de juiste gedachte net op de valreep van 2025 🥳 Kom op San het nieuwe jaar ligt voor je als verse sneeuw, je kan ervan maken wat je wil. Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 januari Auteur Rapport Geplaatst 1 januari 1 uur geleden zei bumperjim: Ha de juiste gedachte net op de valreep van 2025 🥳 Kom op San het nieuwe jaar ligt voor je als verse sneeuw, je kan ervan maken wat je wil. Yep dat is wel de gedachte. Ik zal ook wel moeten. Spaargeld is zo goed als op en nu moet ik gewoon de sh*t in de pot parkeren en gewoon keihard vooruit gaan!
Pinkman Geplaatst 2 januari Rapport Geplaatst 2 januari Moeten en willen is een verschil San. Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) Titel van dit topic kan beter zijn: Nog een kwartaaltje (en geen moer geleerd). Heb mij oudjaarsavond bewust klemgezopen. Tuurlijk de volgende dag brak en ziek.. Mijzelf nog zieliger vindend dat ik geen nieuwjaarwensen had gekregen (yeah right ik had er ook 0,0 verstuurd). Gvd zie je wel iedereen is tegen mij (waar is mijn eierdop). 13 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden Mijn lijflied. Maar ik neem het met een glimlach. You get so stoned, you think you can fly! bumperjim reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) Is geen cry for help hoor. Ik kom ergens wel weer bovendrijven maar meer wake up call als je bijna zover bent....... 13 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) You pay for love, but the hate comes free So bring enough money for the rest of your life. 12 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) It is too long to be afraid anymore You can't reach the bed so you sleep on the floor. 12 uur geleden bewerkt door Sanity
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Als je nou een paar keer doorzapt op datzelfde album, dan krijg je: I've been down so long Being down don't bother me I've been down so long Being down don't bother me I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea I will call her every day Come stay home at night No matter how hard I try to please her She just don't treat me right I've been down so long Being down don't bother me I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea I bought her a fur coat for Christmas And a diamond ring She's got the nerve to tell me Our love don't mean a thing I've been down so long Being down don't bother me I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea Down so long, down so long I've been down so long I've been down so long I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea I've been down so long Being down don't bother me I've been down so long Being down don't bother me I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea Down so long, down so long Down so long, down so long I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea Hij had echt een superband toen, met Omar Hakim op de drums, grooving like it's not allowed 🤘🏼
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden