Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wilde hier eigenljk weer stilletjes weglopen en had moderator gevraagd om de hele handel maar weer te verwijderen.

Realiseerde mij zojuist dat als ik hier al wegloop, hoe ik dan ooit de rest van de ellende kan gaan handelen.

Ja het is een tyfuszooi maar ik kan wel blijven jammeren maar er is er eigenljk maar één voor verantwoordelijk voor dat die klerezooi voortduurt......

De oorzaak had ik niet zoveel invloed op.
Hoe ik ermee ben omgegaan wel!!!!!

Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Ha de juiste gedachte net op de valreep van 2025 🥳 Kom op San het nieuwe jaar ligt voor je als verse sneeuw, je kan ervan maken wat je wil. 

Yep dat is wel de gedachte.
Ik zal ook wel moeten. Spaargeld is zo goed als op en nu moet ik gewoon de sh*t in de pot parkeren en gewoon  keihard vooruit gaan!

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Titel van dit topic kan beter zijn: Nog een kwartaaltje (en geen moer geleerd).

Heb mij oudjaarsavond bewust klemgezopen.
Tuurlijk de volgende dag brak en ziek..

Mijzelf nog zieliger vindend dat ik geen nieuwjaarwensen had gekregen (yeah right ik had er ook 0,0 verstuurd).

Gvd zie je wel iedereen is tegen mij (waar is mijn eierdop).

bewerkt door Sanity
Geplaatst (bewerkt)

Is geen cry for help hoor. Ik kom ergens wel weer bovendrijven maar meer wake up call als je bijna zover bent.......

bewerkt door Sanity
Geplaatst

Als je nou een paar keer doorzapt op datzelfde album, dan krijg je:

I've been down so long  Being down don't bother me  I've been down so long  Being down don't bother me  I'm gonna take all my troubles  Drown 'em in the deep blue sea

I will call her every day  Come stay home at night  No matter how hard I try to please her  She just don't treat me right  I've been down so long  Being down don't bother me  I'm gonna take all my troubles  Drown 'em in the deep blue sea  

I bought her a fur coat for Christmas  And a diamond ring  She's got the nerve to tell me  Our love don't mean a thing  I've been down so long  Being down don't bother me  I'm gonna take all my troubles  Drown 'em in the deep blue sea

Down so long, down so long  I've been down so long  I've been down so long  I'm gonna take all my troubles  Drown 'em in the deep blue sea

I've been down so long  Being down don't bother me  I've been down so long  Being down don't bother me  I'm gonna take all my troubles  Drown 'em in the deep blue sea

Down so long, down so long  Down so long, down so long   I'm gonna take all my troubles  Drown 'em in the deep blue  I'm gonna take all my troubles  Drown 'em in the deep blue  I'm gonna take all my troubles  Drown 'em in the deep blue sea

Hij had echt een superband toen, met Omar Hakim op de drums, grooving like it's not allowed 🤘🏼

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...