Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei MaryArt:

[...] Ik met dat surfpak de zee in vanmorgen. Dat was heel goed te doen. Hij liep langzaam vol bij het kraagje vanboven. Dan wen je geleidelijk aan de kou.  [...]

is dat nou niet veel verschrikkelijker dan in één keer "plons" aan de kou 'wennen'?
Nou ja, ik kan me er sowieso niet goed een voorstelling van maken. Ben zó'n enorme koukleum.. dus hoe dan ook: chapeau!!

Geplaatst

Nee @Kohtje Dat heb ik vorige week geprobeerd maar ik raakte in een soort van freeze-stand. Nu warmt dat water tussen het pak en je huid een klein beetje op en dan wen je toch ff beter aan de temperatuur lijkt het wel. En ik ben ook een ontzettende koukleum en dat wilde ik een beetje proberen te overwinnen. Vooralsnog is dat gelukt! Maar nu is het zeewater nog "warm" in vergelijking met januari en februari. Dus het ergste moet nog komen🥶 En of ik zover wil doorgaan weet ik nog niet. Het is iig een nieuwe uitdaging en daar hou ik wel van. 

Geplaatst (bewerkt)
4 uur geleden zei lady jane:

Ik heb ook vrij, onverwacht @Lika
dacht ik mooi de tennisfinale te kunnen kijken, maar die wordt op ziggo sport 4 uitgezonden en die kan ik niet zien.
Nog wel een samenvatting van de halve finale meegepakt net, maar nu moet ik het doen met de punten zien op flashscore
en dat is het natuurlijk net niet, zonder beelden. Ik hoop dat jij er beter voor staat @Bob.
gelukkig schijnt de zon, dus even aan de poets en dan buiten oogsten verder.

Ik moest het even opzoeken waar je het over had, maar dat gaat over een tennistoernooi in Sjanghai. Nee, dat heb ik niet gevolgd, en Ziggo Sport 4 kan ik ook niet kijken.

bewerkt door Bob

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...