ikkanhet Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Bedankt voor de felicitaties Renaldo, Yvonne, lady jane, Lika, Lonster en spirit en die die ik misschien vergeten ben. Aan Bolletje, Rosee en Lika hartelijk gefeliciteerd. Rosee en lady jane reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Gefeliciteerd @ikkanheten @bolletje. was @Likaook jarig? staat me iets van bij dat @rapilosook jarig was?
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden @Lonster1klussen zijn min of meer af, maar komen steeds nieuwe bij Moet eerlijk bekennen dat ik op mijn verjaardag 1 glas wijn heb gedronken in een restaurant. Was het niet van plan maar had er ineens zin in. Daarna gewoon weer overgegaan op fris. Nu weer op de nul voorlopig.
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 4 uur geleden zei Rosee: @Lonster1klussen zijn min of meer af, maar komen steeds nieuwe bij Moet eerlijk bekennen dat ik op mijn verjaardag 1 glas wijn heb gedronken in een restaurant. Was het niet van plan maar had er ineens zin in. Daarna gewoon weer overgegaan op fris. Nu weer op de nul voorlopig. Sterk dat je dit kunt, met een glas ophouden. Goed zo.
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @renaldo61bedankt, maar ik had het eigenlijk sterker gevonden als ik het niet had gedaan. Maar goed heb er wel van genoten en idd gelukkig bij 1 gehouden, ook geen behoefte aan meer. Maar ik weet dat het vroeg of laat weer misgaat, dus wil nu weer de nul houden. Maar wilde het wel even hier melden.
Amalia Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 16 minuten geleden zei Rosee: Maar goed heb er wel van genoten Van de smaak of van de beginnende roes? In het tweede geval klinken de alarmbellen uiteraard
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 19 minuten geleden zei Amalia: Van de smaak of van de beginnende roes? In het tweede geval klinken de alarmbellen uiteraard Allebei. Anders had ik net zo goed alcoholvrij kunnen drinken. Het was gewoon niet slim om te doen, maar ik ging twijfelen en zodra de deur op een kier staat...
renaldo61 Geplaatst 20 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Waarom zou je het willen herhalen @Rosee ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden