ikkanhet Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Bedankt voor de felicitaties Renaldo, Yvonne, lady jane, Lika, Lonster en spirit en die die ik misschien vergeten ben. Aan Bolletje, Rosee en Lika hartelijk gefeliciteerd. Rosee en lady jane reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Gefeliciteerd @ikkanheten @bolletje. was @Likaook jarig? staat me iets van bij dat @rapilosook jarig was?
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Lonster1klussen zijn min of meer af, maar komen steeds nieuwe bij Moet eerlijk bekennen dat ik op mijn verjaardag 1 glas wijn heb gedronken in een restaurant. Was het niet van plan maar had er ineens zin in. Daarna gewoon weer overgegaan op fris. Nu weer op de nul voorlopig.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei Rosee: @Lonster1klussen zijn min of meer af, maar komen steeds nieuwe bij Moet eerlijk bekennen dat ik op mijn verjaardag 1 glas wijn heb gedronken in een restaurant. Was het niet van plan maar had er ineens zin in. Daarna gewoon weer overgegaan op fris. Nu weer op de nul voorlopig. Sterk dat je dit kunt, met een glas ophouden. Goed zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden