blondie6173 Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Ik zal het roer wel recht houden, moet lukken... Een unicum na jaren van misbruik van het warme goedje met kerst, nu lekker aan de koffie en voor vanmiddag warme chocomelk... Hou je goed vast Sowhat, nog genoeg kanjers op te halen...Zoefffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 En daar is Ekstertje ook alweer... Gezellie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 MmmmmmmmZit heelijk te genieten van m,n 2de droge Kerstmet heel veel lieve mensen hier,Allemaal goed vasthouden hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Heerlijk he Meis,zo met die verse sneeuwdat :rose:netje op je toetzumme dr maar een 3e Kerstdagaan vastplakken??Eks. als je leest, jij houdt de teugels vastdus owee als jij voor gaas gaat bij je etentjehet leven en welzijn van 34 mensen rust in jouw handen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Jane:DTjonge this stil hier slaapt iedereen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 ik heb het ook nog steeds droog gehouden. Zit lekker tussen m'n virtuele vrienden in en er kan dus ook niets verkeerd gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Hi hi...Eks voor gaas gaan? Ik heb niks in huis Jane, dus al zou ik het willen:D Maar ik wil het niet!Heb de teugels dus stevig vast en laat niet los hoor!Ik ken mijn verantwoordelijkheden:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 okvertrouwen dus weerenne ik telde er uiteindelijk maar 33dus waar die ene nou vandaan kwam?zeker Wil die vergat zijn naam erbij te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Of Borretje die stiekumpjes op mijn schouder meereisd.... Sttttt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Fris en fruitig opgestaan na de feestdagen...Is jarenlang anders geweest, dan had ik tot het volgende feest (oud&nieuw) nodig om bij te komen.Wat een heerlijkheid !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Yep, droog aangekomen en nu droog verder naar de jaarwisseling! Voel me lekker en ben blij dat het me gelukt is:)Hoe is het met de andere inzitters van de slee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Still going strong:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Mij is het ook gelukt. EN zonder moeite! Met zo veel lieve mensen om me heen die rekening met me houden moet het toch makkelijk lukken is gebleken.Vandaag dus dag 70 ADB en geen haar op mijn hoofd die aan drinken denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Hallo Ekstertje,Bedankt voor de lift.Ik ben ook droog (en zonder moeite) 'gearriveerd'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Zo alweer een adb kerst voorbij...Thnx voor het meerijden, was gezellig met jullie.Sorry dat ik gister niet meer inlogde maar was moe van nou ja het bekende vre(t)e op aarde zakmaarzegge.Daar komt gelukkig ook een draadje voor geloof ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik schaam me een beetje maar nee, het is niet gelukt om helemaal droog te blijven afgelopen weekend.Het is me wel gelukt om maar 3 glazen wijn te drinken zowel op kerstavond als kerstdag ('s avonds bij het eten). Het eerste glas smaakte zelfs zuur en vies. Maar nog niet zo vies dat ik niet verder deed...En ik heb me heel slecht en down gevoeld.Nu gaat het weer wat beter.Gefeliciteerd jullie allemaal die het pact hebben volgehouden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Hier ook goed gegaan, maar ik dacht dat we pashalverwege waren en het pact Kerst t/m Oud en nieuw beslaat?In mijn beleving rijden we gewoon rondjes door.Elivira, de eerste stap is eerlijk zijn, en dat ben je,de 2e is opstaan en opnieuw ervoor gaan, hup instappen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Ja hoor, wat mij betreft gaan we door tot en met de jaarwisseling hoor. Eksje blijft tenminste zitten:P Rijden maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Met mij is het ook goed gegaan.Althans wat niet-drinken aangaat.Ik denk er haast niet meer aan.Maar heb wel vreselijk veel gesnoept,ik ben al 4 kg aangekomen, sinds het ziekenhuis,1 erin en daarna nog 3!!!Ik ben gewoon veranderd in een zoetekouw....Kunnen we na 1 jan. niet overstappen op racefietsen ofzo???Maar het was wel heerlijk, vond ik,geen wijn te hoeven kopen.Ik moest er een paar keer aan denkenhoeveel ik vorig jaar had ingeslagen.BAR EN BOOS.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Lieve feestdagenpacters:present:Ik moet helaas melden dat ik weer uit die slee ben gekukeld...:$ Ik wil hier eerlijk zijn en niemand voor de gek houden en vooral mezelf niet...Gisteren is het weer fout gegaan, ik heb wijn gedronken die ik in huis had gehaald voor als er visite kwam. Maar die belden af vanwege omstandigheden, dus... je ziet de bui al hangen: ik heb een fles wijn opengemaakt en bijna helemaal opgedronken...En nu voel ik me heel erg rot en schuldig. Ik heb met mijn hulpverlener bij ADB contact opgenomen wat te doen.Ik wil nu echt weer die sterke "ToPPer" zijn en niet die Tobbertje.Maar ik kan het niet alleen, en ik voel gewoon dat de drive die ik had tussen mijn vingers wegglipt.Ik heb nu alle alcohol weggegooid wat nog over was, en haal ook niks meer in huis. Ik ga gewoon niet meer die risicofactor in huis halen voor eventuele visite. Dan moeten ze helaas maar iets anders drinken zonder alcohol. Ik wil weer trots op mezelf kunnen zijn en nu voel ik me echt heel erg leeg en gefaald...Maar ik wil heel graag weer instappen om vanaf vandaag goed vast tussen jullie kanjers in gaan zitten en droog de jaarwisseling doorkomen. Mag ik alsjeblieft nog met jullie mee?? Ik zal heel rustig blijven zitten en me goed aan jullie vasthouden...Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 O, voor ik het vergeet: :present: voor al die kanjers die het wel droog hebben gehouden!GEFELICITEERD!! SUPERGOED VAN JULLIE!!Liefs, Tobber. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Tot nu toe alles droog verlopen hier! Op naar oud en nieuw!*pakt grote badhandoek en droogt Toppertjes oren af, zooo, weer droog**nieuwe ronde nieuw kansen!|* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Dank je wel Jim:present:Ik stap weer in en ga weer lekker droog mee! Gezellig met zijn allen in deze slee.Liefs, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Meiske doet Tobbertje een stevigeveilgheidsriem om,zo nu kan je niet meer eruit vallen:Dmaar bedenk wel lieve Tobber dat hetelke keer weer opnieuw beginnen,steeds zwaarder wordt,en dat gun ik je niet,maar de wil is er meis ,knap hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Lieve Toppertje,Als je nu eens stopte met jezelf op de kop te gevenen je schuldig te voelen?Op mij heeft dat altijd een averrechtse uitwerking gehad.Met liefde en mededogen naar jezelf kijkenhelpt stukken beter!!!Als de geest uit de fles is,heb je 'm er niet zomaar weer in,is mijn ervaring,Kom er maar weer gezellig bij:heart:Enne..wijfie, jij ook erbij blijven he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden