zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Helaas wel. Nu nog opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 lekker ipv Gluhwein:appelsap (liefst troebel natuursap) warm maken met kaneel, kruidnagel en kardemonheerlijk als hartverwarmende aperitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik ben ook van de partij!!!Op 16 jan. hoop ik mn eerste ADB verjaardag te vieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Elvira dat wil ik wel eens uitproberen. Lijkt me heerlijk:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik wil ook meedoen. Ik wil alcoholvrij de feestdagen door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ja, het komt nu echt steeds dichterbij hè...Heb het met mijn vriend gehad over wat hij wil drinken tijdens de Kerstdagen. Heb mijn zorg uitgesproken dat wanneer er een fles rum in huis staat ik er misschien niet van af kan blijven. Voel me wel sterk, maar ben ik al sterk genoeg? Wil eigenlijk geen risico nemen, maar misgun hem ook zijn drankje niet...Maar denk dat hij het wel begrijpt. Ik ben de 1ste Kerstdag thuis, misschien lukt het me dan om langs te komen. Op 2de Kerstdag ben ik weg. S'avonds hoop ik dan weer even hier mijn neus te laten zien:) Morgen overdag moet ik de hele dag werken. Hoop dat het vele van ons gaat lukken om droog het nieuwe jaar te halen! We gaan ervoor!Droge feestdagen 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73 toine36 marc jim dhen erik hanneke koretatumtine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 He ekstertje schrijf mij er ook maar bij,was vorig jaar ook lekker knus,dus hoppa met die slee,lekker met warme chocomelk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Vandaag weer hard gewerkt. Ik zal vanavond vast dromen over kadootjes inpakken, zoveel heb ik er ingepakt vandaag. Vandaag ook een veel betere omzet dan vorig jar kerst, misschien toch een teken dat de crisis op zijn retour is? Vanavond een beetje uitdrijven met mijn moeie pootjes in de bank:D En ik hou het droog natuurlijk! Wijffie, Meiske en Fruitvlieg WELKOM in de arreslee en hou je vast....we gaan ervan door!!! Zoefffff! Nog een paar laatste instappers??Droge feestdagen 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73 toine36 marc jim dhen erik hanneke kore tatum tine wijffiemeiskefruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Wijffie is al ingestapt voor ze naar de wok gingGa jij officieel voor de start zorgen Ekstertje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ok...maar ik schiet niet hoor:oIk kriebel een rendier achter zijn oor...hij kijkt mij n's aan en lacht...Lacht harder en krijgt de slappe lach! Van schrik beginnen de andere rendieren ook wat te giebelen en plots gaan ze lopen..Nee, ze rennen er vandoor! ze zetten er flink de sokken in! Iedereen houdt zich stevig vast in de arreslee want niemand wil er uitvallen! Niet voor/door drank, maar al helemaal niet door rendierengegiebel. Nee, iedereen houdt zich stevig vast want we willen allemaal droog en heel de feestdagen door!Joepie de arreslee is vertrokken, we gaan er tegen aan":present:Enne.... arreslee inwoners....willen jullie op 1ste en 2de Kerstdag even hier laten horen hoe of het is gegaan? Dat zou fijn zijn!! Succes droge feestneuzen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ik sla over, jullie willen mij niet horen zingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 mij ook niet,ik moest altijd de vaat in de kamer opruimenals de 3 zussen in kanon(?kano???) gingen zingen:moon:maar ik wil wel dirigeren wijfie, jij bent muzikaal he, zet maar in: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 a onea twoa one two three......:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 JADELIDA.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 JOEPIE, HET WERKT!Hierbij alvast een muziekje om de dagfris en fruitig te starten: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hey Kanjers,Ik ben alvast maar ingestapt, dik ingepakt in mn skibroek en jas, sjaal en puntmuts...Hochicka... Met een warme bak koffie en een peuk zit ik te genieten van de mooie witte wereld, voor het eerst sinds jaren helder fris en fruitig...Lekker muziekje om wakker te worden Marc Hoort iedereen ons van de verte in ieder geval al aankomen,Here we come Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Hieeeej Haaaaahhiddem upride m outhup AR erbij nog!opschuiven Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Heej allemaal! Gezellig hier:D Kunnen jullie allemaal ff opschuiven? AlbertRemmo wil er nog bij...Jaaah, zie je wel het past best:) Zit iedereen nog goed? Geen meegesmokkelde Gluhwein?Daar gaan we weer! Passen jullie op voor de laaghangende takken?Arreslee 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73 toine36 marc jim dhen erik hanneke kore tatum tine wijffie meiske fruitvlieg albertremmoHere we go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Ojee... :devil:ik ben tijdens een gevaarlijke bocht uit de slee gevlogen gisteren... ik kon me niet meer vasthouden. Maar mag ik weer instappen? Vandaag wil ik heel stevig blijven zitten. Als jullie me nou allemaal ff goed klem zetten dan kan ik droog meerijden.Sorry voor mijn val, kanjers:( Maar ik wil weer heel graag mee!Liefs, Tobber:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Dat was een lange plasbeetje veel thee gedronken Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Tobbertje...jammer meis....Maar nu snel weer instappen en ertegenaan!Met Eks alles goed:) Zit nog stevig ingeklemd in de arreslee en niet van plan om eruit te kukelen! So let's go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Sorry, Sowhat...Stond stil voor mij, kan er toch moeilijk opspringen als ie voorbij dendert Hoooochick, en daar gaat ie weer.Wie gaat er mee ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Ik zit er nog in! Zit nog stevig tussen jullie in:PHeej hooo, let's goooóó!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden