lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik had 3 1/2 uur nodig omdat mijn trein ineens niet verder reed dan Sittard wegens een storing van NS. Dus de boemeltjes via Maastricht genomen en langs prachtige dorpjes gereden. Vroeger ook wel daar geweest, het is prachtig fietsen ook. Inmiddels al flink de omgeving verkend, wat een prachtige bossen en kastelen. Wel omhoog vaak (ik denk dat mn volgende vouwfiets electrisch wordt😄), en ik ben heel vaak verkeerd gereden omdat ik mijn tel. in mijn tas bewaar en dan alleen de oortjes heb. Morgen ga ik eerst een stuurhouder kopen, zodat ik ook beeld heb. Er os warenmarkt en daarna fiets ik door naar de Brunsummerheide. Dat ligt tegen de Duitse grens aan, dus wie weet......... Het weer is hier heerlijk warm en zonnig, net voorjaar. Blij dat ik een midweek nam i.p.v. de 2 nachten die ik eerst plande. Kunsie64 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Oh ja het Nivonhuis. Een herenhuis/monument. Erg sfeervol. De 2 oudjes die nu vrijwilliger zijn, werken erg hard. De gasten hoeven alleen de zelf gemaakte rommel op te ruimen en bij het weggaan ook de kamer even stofzuigen enzo. Ik heb eerst de tuin verkend, een moestuin met giga pompoenen en veel meer groenten enz. Ook vrijw.werk lijkt me. Ik heb een 2 pers.kamer met wastafel en opklaptafel met 2 klapstoelen. Maar er zijn ook 2 eetzalen, 2 terrassen buiten, schaduw en zon, en beneden is ook nog van alles, een bibliotheek, ontspanningsruimte en een kinderruimte. Gelukkig is het superrustig, ik denk een stuk of 10 mensen maar. Er is al gekookt dus ik ga nu ook maar eens, bami met saté en groenten, lekker makkelijk en meteen voor 2 dagen.  4 uur geleden bewerkt door lady jane Kunsie64 reageerde hierop 1
Maxine Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden https://www.instagram.com/reel/DIMzDDEMNGR/?igsh=MTIxODNmNmhpcGM1MA==
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Enne… klinkt goed @lady jane! lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden 3 uur geleden zei Maxine: https://www.instagram.com/reel/DIMzDDEMNGR/?igsh=MTIxODNmNmhpcGM1MA== Die komt binnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden