Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen mensen, ik heb veel zin in de dag Spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen beste allemaal, Net hondje naar vriend gebracht. Hij gaat er de hele dag voor zorgen. Pfff....is dat even relaxed. Heb zoveel to do dingen op mijn lijstje staan, dat ik dat nooit red in een dag. Maar niet getreurd, ik kom vast een heel eind. dus...aan de slag !
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Nog steeds een klein zonnetje hier, lekker. Niet al te warm, das gewoon genieten. Nu even mijn bakje koffie.... En jaaaa Rapillos... een jonge hond geeft heel veel drukte. En als ik me niet vergis in het ras van jouw pup zal het ook een beestje blijven dat veel beweging en uitdaging nodig heeft. Het houdt je jong moet je maar denken 😉 karin123 en rapilos reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Inmiddels rommelt het in de verte, onweer op komst.... of het waait voorbij, dat gebeurt ook nogal eens. Normaal gesproken is onze hond nu al doodsbang, maar ons ouwetje is behoorlijk doof aan het worden, ze heeft nog niks door. Zo 'hep ieder nadeel weer een voordeel' rapilos en bolletje reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik puree, vis en champions
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden