Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij hebben het zwembad verplaatst, gaat misschien nog 1 jaar mee. Ben het met je eens @bumperjim, best wel een plas water ieder jaar, dan nog de pomp om het water te filteren. Het blijft veel werk. Toch is het lekker, als het warm is en we laten het nog een jaartje zo, voor de kleinkids. 

Geplaatst

Dan zijn we 10 jaar verder, als we überhaupt al kleinkinderen krijgen. Tegen die tijd is de liner denk ik al bezweken onder de UV straling. Het is zo vreselijk veel werk en geld, vergeleken met een abonnement op het zwembad een dorp verderop...

En we hebben een rivier achter het huis waar ik veel liever in lig te poedelen, maar de Stier wil daar niet in want denkt dat er slangen in zwemmen.

Dat is ook heel soms wel zo 😁

Geplaatst (bewerkt)

Geinig, op instagram zit ik nu in een bubbel van levenslessen. Twintigers die je met 1 kort zinnetje ongevraagd komen uitleggen hoe je moet leven.

Ik heb er ook 1. Voor de situatie waarin alles vastloopt, waarin alles tegen je samenspant, je het idee hebt dat je geen keus meer hebt en ook geen energie en zelfs geen eigenwaarde meer.

GEWOON EEN KEER FLINK NIJDIG WORDEN 😈

Vanmiddag toegepast op mn werk, het resultaat was boven verwachting!

Ik geef toe, ik heb het afgekeken van mn hond 😝

Het mooiste is als je inwendig gewoon kalm blijft, maar dat moet ik nog oefenen. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Ik zeg dit niet dikwijls maar ik had vandaag een goede dag. Mijn zeer vroege ochtend verliep zo een beetje zoals iedere ochtend tegenwoordig. Beetje rondgelummeld, weinig taken gedaan, wel ontbeten. O ja ik ben aan ’t strijken ook geweest. Dan voor 8 uur een korte wandeling en gaan voldoen aan mijn alcoholcontrole. 

In de voormiddag had ik dan nog een goed gesprek bij me thuis met iemand van Hestia. Na de middag een goede sessie met de kinesist. Babbeltje gemaakt op mijn vrijwilligerswerk. Er waren ook kleine dingen die mislukten. 
Al bij al een zeer goede dag. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...