Rosee Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Ach wat rot @Lika. Maar heb je je AD nu helemaal afgebouwd? Vind dat best snel eerlijk gezegd. Misschien zijn het toch ontwenningsverschijnselen? Gelukkig heb je een afspraak met je huisarts. Hoop dat dit gevoel snel weer verdwijnt Lika reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Sterkte met wachten @Maja en jij ook sterkte @Lika, misschien is het niet 1 ding waar het aan ligt, maar misschien wel je hele emmer/rugzak. Je hebt de afgelopen maanden ook veel meegemaakt, maar een afspraak bij de huisarts is een eerste goede stap! Dat is voor jezelf ook wel een opluchting ofniet? Ik was zo blij toen ik vorig jaar het eindelijk durfde om de huisarts te bellen.. Ik ben terug van mijn 4daagse motorweekend, vlakbij winterberg in Duitsland zijn we geweest. Super mooi gebied! Veel gezien in de omgeving, en hele fijne motor weggetjes met haarspeldbochten en al Nu in bad en ff filmpje kijken en dan onder zeil in mijn eigen bed! En nog 9 dagen geen kinderen... Ook een soort van extra vakantie erachteraan! Maja en Lika reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni @Roseeben nog aan het afbouwen hoor. En @Freekiemisschien de hele rugzak ja.
Rosee Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Voor @Lika Lika, Maja en lady jane reageerden hierop 2 1
Lika Geplaatst 1 juni Rapport Geplaatst 1 juni Wat een mooie. Dankjewel @Rosee! Inmiddels heb ik thee gezet en zit in de laatste avondzon die mijn kamer binnenschijnt toch enigszins tevreden (opeens!!) op de bank. Zonder alcohol is alles beter. Ik merk op dat het niet onafgebroken ellendig blijft. Rosee en bumperjim reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden