Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Daar is blijkbaar wat misgegaan bij het plaatsen van de afbeelding Remi1 reageerde hierop 1
Remi1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Bij het plaatsen of bij het blazen? Misschien moet het apparaat ff weer ge- reset worden
Remi1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 23 uur geleden zei Lika: ... @Remi1hoe is het? Ja dat is een vraag waarvan ik het antwoord liever uit de weg ga. Niet omdat het perse goed (of slecht) gaat maar daarom doe ik meestal alsof. Dan lijkt het in ieder geval meestal goed. Het echte antwoord heb ik niet. Weet ik ook niet. Misschien wil ik het ook wel niet weten. nancy reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Remi1: Bij het plaatsen of bij het blazen? Misschien moet het apparaat ff weer ge- reset worden Blijkbaar heb ik geen goede link van een afbeelding gevonden.
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Remi1ik begrijp het. Ik had beter ‘op dit moment ‘ kunnen toevoegen. Dan is het niet zo’n enorme vraag. Sorry. Ik ben wel blij je weer te lezen. Hen je aanwezigheid hier gemist.
ikkanhet Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Op 1-4-2025 om 08:03 zei Yvonne: Goedemorgen Frummers, Over vijf minuten jouw dagelijkse controle dus @Claudius..., het houdt je op het rechte pad moet je maar denken Om vijf over acht heb je het al weer achter je liggen dan. @ikkanhet, heb je de uitslag van de MRI al gekregen inmiddels? Een bakje maar even snel hier neerzetten en dan aan de slag. Het is mistig en koud buiten, máár de zon piept er al een beetje tussendoor.. Van de rug heb ik terug zijn forse wervelverzakkingen. Heb dinsdag een afspraak daarvoor. De 11e weer naar Maastricht krijg dan afspraak bestraling bijnier. Belangrijkste is de mri 7 mei. Daar hangt veel vanaf. lady jane en nancy reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Het gaat maar door he @ikkanhet ? Je draagt het allemaal maar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden