Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 11 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Yvonne Fonny 🌞
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Francoiseik vind het altijd zo’n onzin dat werk alleen werk is als jet betaald wordt en ik vind het raar dat de ene baan meer oplevert dan de andere. Als je je met volle inzet nuttig maakt; dan ben je hoe dan ook super bezig! Ik heb een goede en goed betaalde baan , mijn man liep ook tegen zijn grenzen aan en werkte niet toen de kinderen klein waren. Was overblijfvader en heeft de bibliotheek van de basisschool opgezet. Daarnaast waren kinderen thuis altijd welkom om te spelen. En had hij een goed humeur. Ik vind niet dat er verschil in financiële beloning nodig is. Francoise reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mijn moeder is verhuisd. Ik ben helemaal dood en doodop. Maar tevreden. Ups and downs de hele dag, maar zo nodig. Smaragdie, rapilos, nancy en 4 anderen reageerden hierop 7
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s je mag trots op jezelf zijn @Lika ff douchen en gauw naar bed kanjer.
Smaragdie Geplaatst gisteren om 07:05 Rapport Geplaatst gisteren om 07:05 Heel veel sterkte @Francoise!!!! Goed dat je je uit en hier komt. @Lika Fijn dat jouw moeder over is gegaan naar haar nieuwe huis. Hoop dat zij snel zal wennen aan de nieuwe situatie/woonplek. Let ook op jezelf!❤️ Francoise reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden