Annele Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik vind het heel lastig om een keer een avond geen alcohol te drinken. Ik word dan kregelig. Dat is eigenlijk het maximum aan last dat ik ervan heb maar het is wel vervelend. Hebben jullie tips ? En ik denk ook ach wat maakt 1 of 2 glazen uit.
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Blijft het bij die 1 of 2 glazen? Dat is cruciale informatie. Jij schrijft dat je kregelig wordt als je een avond geen alcohol drinkt, en dat je het daarom heel lastig vindt. Dat klinkt mij als een nogal heftige verslaafdheid in de oren. Een afhankelijkheid die je misschien niet moet willen. Maar het is aan jou zelf om hierover beslissingen te nemen en planmatig aan verandering te gaan werken. Wat tips van ons zullen daar niet veel bij uithalen want verslaving wint het vrijwel zeker van vrijblijvende tips. Lonster1 en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ook als het nu nog 1-2 glazen is, zo gauw de verslaving eenmaal flink geinstalleerd is en je laat het gebeuren, kan het eigenlijk alleen maar meer worden. Klassiek verhaal. De enige tip die ik kan geven is: stop eens een maand en zie of het beter bevalt.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 11 uur geleden zei Annele: Hebben jullie tips ? En ik denk ook ach wat maakt 1 of 2 glazen uit. Mijn tip is om je denken te veranderen en je serieus te verdiepen in je verslaving.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik werd trouwens niet kregelig in de avond, maar vooral in de ochtend. Elke keer mezelf op de kop geven dat ik weer gedronken had.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 12 uur geleden zei Annele: En ik denk ook ach wat maakt 1 of 2 glazen uit. best veel, als je er hier voor komt schrijven dus (waarschijnlijk) Ik hoop dat je het vaker komt doen en jezelf zo serieus neemt. Als je hier wat meer rond leest herken je vast veel, en dat kan helpen om nu verantwoording te nemen voor je geestelijke en lichamelijke gezondheid. succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden