Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja, 22,- voor de wc alleen is wel heel eeg veel. Maar het restaurant met plee is gewoon toegankelijk hoor.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s daar waren we langs gelopen zonder na te denken. Later wel een chique chinees gevonden met prima toiletten. Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hilarisch voor de meelezer 😁 lady jane en herman0167 reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Mooi @Lika. De troost van Kunst. En het genoegen van een goed Toilet natuurlijk. Ik was zondag met de jongens bij Louwman, daar vlakbij, en had er nog even langs willen hoppen. Maar zonder museumkaart was de entree mij ook wat te dol voor een klein hopje. En daarbij: die popjes van Nick doen mij weinig als ik ze op internet opzoek. Maar het fascineert me wel weer dat ze jou ontroeren. De structurering met die teksten eronder vind ik wel mooi. Als de staties van de kruisweg. %s om %s bewerkt door Oskar
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op internet deden ze mij ook weinig @Oskar. Maar als je zijn verhaal kent dan raakt het denk ik. Zichzelf als duivel neergezet en vergeven door zijn zoon (die hij eerst doodde). En dat laatste beeld na al die eerdere. Ja. Ik voelde het. Maar ik heb Jezus in de hele parallel geheel buiten beschouwing gelaten…..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden