Mani Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari Hoi, Mijn naam is Mani. 45 jaar. Ik hoop dat ik op deze manier een medeleider kan vinden. Iemand die mij kan helpen om alcohol af te blijven. Na zoveelste keer stoppen en weer drinken en verschillende up en downs, is mijn vriendin het zat en ik zelf ook. Scheiding komt er aan dus en ik weet niet hoe ik verder kan. Woonachtig in Utrecht. Dus als er iemand is: GRAAG HOOR IK HET. groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna123 Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari Hoi Mani, ik ben een medeleider. Het jaar is helaas begonnen met te veel drank en ruzie met mijn vriend. Ik ben het nu echt zat. Ik heb al eerder geprobeerd te minderen maar dan vergeet ik dat soort van na een tijdje… Ga je echt scheiden of bedoel je dat dat eraan komt als het niet verandert? Groet Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tir Geplaatst 2 januari Rapport Share Geplaatst 2 januari Heyy! Ik heb net een topic geopend waarin in voorstel om een whatsapp groep te maken met lotgenoten! Laat het me weten als je ook interesse hebt! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mani Geplaatst 2 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari Dag Anna, beste wensen! Scheiding is bijna definitief. We kunnen geen weg uit vinden. Drank is niet de enige probleem trouwens. Het is niet leuk voor jou om dit mee te maken. We moeten wat aandoen, los van onze relaties. Ik heb maar geen idee hoe en wat... Ik dacht misschien een maatje, met wie ik kan een start maken en een soort steun in moeilijke momenten is geen verkeerd idee. Iemand uit de buurt. Woon je ook in Utrecht? Groet, Mani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mani Geplaatst 2 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari Dag Tirza, Dat zal ik zeker doen. Dank voor voorstell. Groet, Mani lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari Rapport Share Geplaatst 2 januari 9 uur geleden zei Tir: Heyy! Ik heb net een topic geopend waarin in voorstel om een whatsapp groep te maken met lotgenoten! Laat het me weten als je ook interesse hebt! dit forum is onze steungroep al. en deze afdeling is voor een-op-een maatjes met alcohol verslaving. Daar hoor jij blijkbaar niet bij @Tir @Mani wacht beter even af wat de moderator met de oproep van Tir gaat doen, voor je bijv. je privé tel.nr./gegevens afgeeft aan een vreemde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 januari Rapport Share Geplaatst 2 januari Persoon met meerdere nick's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 januari Rapport Share Geplaatst 3 januari Het lijkt erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari Rapport Share Geplaatst 3 januari Ja dat is een klassiek truukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mani Geplaatst 3 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari Wat is er aan de hand? Ik snap het niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna123 Geplaatst 3 januari Rapport Share Geplaatst 3 januari 20 uur geleden zei Mani: Dag Anna, beste wensen! Scheiding is bijna definitief. We kunnen geen weg uit vinden. Drank is niet de enige probleem trouwens. Het is niet leuk voor jou om dit mee te maken. We moeten wat aandoen, los van onze relaties. Ik heb maar geen idee hoe en wat... Ik dacht misschien een maatje, met wie ik kan een start maken en een soort steun in moeilijke momenten is geen verkeerd idee. Iemand uit de buurt. Woon je ook in Utrecht? Groet, Mani Hoi Mani, ik woon niet in de regio Utrecht. En bij nader inzien denk ik niet de geschikte persoon ben voor een 1 op 1 maatje. Ik wens je veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari Rapport Share Geplaatst 3 januari 31 minuten geleden zei Mani: Wat is er aan de hand? Ik snap het niet!! Dat weten we denk ik ook niet Mani. Maar als iemand mensen op een ietwat vreemde manier probeert te recruteren en prive nrs daarvoor nodig heeft, dan is het slim om alert te zijn en af te wachten of het incidenteel is of serieus. Daar zijn de moderators voor. Dit hoort ook eigenlijk niet op jouw plek met een vraag om een maatje, maar ontstond elders; zie Steungroep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mani Geplaatst 3 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari Understand lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 3 januari Rapport Share Geplaatst 3 januari @Manieen maatje vinden is hier soms een hele opgave maar meedoen op de dagdraad en daar je dingen kwijt kunnen is heel makkelijk en luisterende oren zijn daar altijd aanwezig bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mani Geplaatst 3 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari Dag Herman, een luisterend oor is het probleem niet denk. Anders bel ik gewoon mijn familie! Ik moet wat acties nemen. Gewoon wandelen, sport ezv.. Aangezien dat ik oorspronkelijk niet een Nederlander ben, is mijn kring ook niet zo groot als jullie (meeste). Ik heb het liever mijn probleem met een persoon delen en niet online, met iedereen. Beste wensen trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 3 januari Rapport Share Geplaatst 3 januari De beste wensen ook terug, tja begeleiden met sport en wandelen wordt moeilijk voor mij, ik woon in het buitenland, veel succes om iemand te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mani Geplaatst 3 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari begeleiding is weer een andere begrip. Laat maar zitten. Toch Dank voor je antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden