Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 december 2024

Claudius

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei rapilos:

Goedemiddag allemaal,

Nou @Wendy75, ik begrijp je helemaal hoor.
zo deed ik het ook altijd ; drinken tot een bepaalde datum (inderdaad vaak tot nieuwjaar) en er dan inderdaad echt helemaal klaar mee zijn
Met deze methode drink ik nu al bijna 1.5 jaar niet meer, dus gaat jou ook lukken hoor ☺️

Het stomme is dat ik nu precies hetzelfde doe ; heel veel en ongezond eten, tot ik er misselijk van wordt, want nu kan het nog 🙈
Vanochtend al naar de bio winkel geweest en heel veel groenten, fruit en andere bio spullen gekocht
Naar de goede slager voor mager kalkoenvlees.
Nog snel een nieuwe dag kalender gehaald.
Dus....echt helemaal klaar om een gezond, gelukkig en fijn nieuwjaar te beginnen

Ja inderdaad. En dan proberen dat goede voornemen te blijven volhouden. Gelukkig eet ik echt al heel goed, maar zonder alcohol moet ik me eigenlijk gewoon wel nog beter gaan voelen. Niet meer brak zijn in de morgen, wat fitter, wat slanker.... Ik kijk er nu al naar uit.

(Overigens kun je bij Zorgnatuur ook heel goed vlees kopen, al is het wel wat duur helaas....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij waren aan het dubben over oliebollen halen bij een kraam.Toen was het ineens 4 uur en zijn we naar de buurtsuper gegaan, waar ze echt alles nog hadden.Zelfs oliebollen en appelflappen.Klein gourmetschaaltje gehaald voor straks en we gaan gezellig saampjes oud en nieuw vieren.

Uiteraard zonder drank!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...