ikkanhet Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Korte update. Krijg woensdag uitleg over de chemo. Dat is dan voor de longen. De plekjes in de hersenen gaan bestraald worden. Kohtje en Lonster1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Nu kapot moe dus de rest moet ik nog lezen. Tine en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Heftig @ikkanhet Snap dat je kapot moe bent, nu even bijkomen!! Hou je bijeen. Knuffel en kus💋 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Pfff @ikkanhet, wat heftig😥 . Maar er is nog hoop ....? Rust maar even uit meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei @ikkanhet❤️ goed dat je even laat weten hoe het gegaan is. Probeer maar uit te rusten,dekentje op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Sterkte ook voor jou @Francoise het zijn sowieso heel moeilijke situaties. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Chinees besteld. Tjap tjoy hou ik zo van en genoeg over voor morgen. Ga lekker mijn kamer in, bak weer mee en ze gaat weer mee. Ze zat al te trappelen tegen de deur zo schattig, Ze ligt in de kledingkast en komt soms naar mij toe. denk dat het goed is, Ga lekker tv kijken. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Ach @Francoisewat vreselijk heftig en wat moeilijk om dit aan je jongens te vertellen. @ikkanhetsterkte. @Smaragdiewat spannend gezinsuitbreiding. Zo benieuwd wanneer ze er zullen zijn. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Veel sterkte @ikkanhet en ook voor @Francoise. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Wat een verschrikkelijk bericht @Francoise heel veel sterkte Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei sterkte @Francoise en veel liefs voor zoon ook. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden