Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Ik heb vanmiddag een tentamen gedaan en zie in gedachten een trosje examinatoren met de slappe lach mijn input lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Deed je auditie voor de Kleinkunst academie? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Ik heb wel ooit op mijn 12 e een jazzballet lerares de slappe lach gegeven. Waren proeflessen. Iedere keer als ik iets moest proefdansen dan moesten we haar bijna reanimeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Drie proeflessen, ik ben er maar niet in verder gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Nou, dan heb je dat dus ook geleerd. Maar serieus, zo'n slecht gevoel over het tentamen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Ja, maar ik moet er ook wel om grinniken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Zenuwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Heb je trouwens wel eens gehoord van het dictionary of obscure Sorrows? Woord van de dag: exulansis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 3 minuten geleden zei Quinn: Zenuwen? Ook. En zelfspot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 5 minuten geleden zei Reacher: Heb je trouwens wel eens gehoord van het dictionary of obscure Sorrows? Woord van de dag: exulansis Nu wel. En zelfspot is heel gezond, dat houdt je pootjes op de grond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Getver, visite. Om deze tijd. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Later. Bedankt. Geef koekjes bij de thee, vinden mensen leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei c is vanavond sushi eten met vriendinnen, minstens twee meer niks, dus ik wissel happen Milka af met happen paprikachips. Top avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 4 uur geleden zei Freekie: @Francoisebedoel je dan dat je na een festival, weer graag naar een nieuw festival wilt? Of is het dan misschien moeilijker te accepteren dat je inmiddels kiest voor een wat rustiger leven? Ja dat laatste freekie . Het zal met acceptatie te maken hebben inderdaad. Ik heb gewoon veel "herstel tijd " nodig na zo'n explosie van prikkels. Zie daar steeds meer tegenop , dat ik dagen nodig heb om bij te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 2 uur geleden zei Quinn: Later. Bedankt. Geef koekjes bij de thee, vinden mensen leuk. Absoluut geen koekjes! Ik hou niet van visite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 27 minuten geleden zei Francoise: Ja dat laatste freekie . Het zal met acceptatie te maken hebben inderdaad. Ik heb gewoon veel "herstel tijd " nodig na zo'n explosie van prikkels. Zie daar steeds meer tegenop , dat ik dagen nodig heb om bij te komen Hoe ziet dat bijkomen er voor jou uit dan Francoise? Kun je dan even helemaal niets meer, moet je stilte om je heen? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei @Lika sterkte met dat proces waar je met je moeder daarheen moet. Zwaar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei En welkom terug @Berkje Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Korte termijn oplossingen zijn veel gemakkelijker, zo is de mens evolutionair ontwikkeld. Eet nu, want je weet niet wanneer er weer voedsel is. Of koekjes. Gewoon knock out is veel te gemakkelijk. Ik probeer dat oplossen van van alles en beter doen al zo lang en ben er niets beter op geworden. Moe van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei C nog niet thuis, Q? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Ik durf nog niet uit te gaan en dat zal dan zeker geen kroeg worden. Dat is in mijn hoofd te gevaarlijk en lijkt me ook niet veel aan, aangezien ik alleen ga en nuchter in een kroeg, alleen, is niets aan. Daar hielp drank me altijd wel bij.. Maar dat is gelukkig een gedane zaak. Ik denk dat ik dan naar een goed hardcore feestje ga met een goeie line-up, met wat redbull of cola oid. Ik heb daar altijd van gehouden, verstand op 0 en gaan met die banaan op de muziek. Ik weet dat ik dat wel kan, ooit was ik inval b.o.b omdat ik op het feest alleen maar meer dorst kreeg van bier en toen over gegaan ben op cola en na overleg, de autosleutels in mijn handen gedrukt kreeg Nu ik het er zo over heb, misschien moet ik eens op internet wat gaan rondkijken... Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 32 minuten geleden zei Reacher: C nog niet thuis, Q? Andere huis, maar ik denk dat ie nog uit gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 13 minuten geleden zei Freekie: Ik durf nog niet uit te gaan en dat zal dan zeker geen kroeg worden. Dat is in mijn hoofd te gevaarlijk en lijkt me ook niet veel aan, aangezien ik alleen ga en nuchter in een kroeg, alleen, is niets aan. Daar hielp drank me altijd wel bij.. Maar dat is gelukkig een gedane zaak. Ik denk dat ik dan naar een goed hardcore feestje ga met een goeie line-up, met wat redbull of cola oid. Ik heb daar altijd van gehouden, verstand op 0 en gaan met die banaan op de muziek. Ik weet dat ik dat wel kan, ooit was ik inval b.o.b omdat ik op het feest alleen maar meer dorst kreeg van bier en toen over gegaan ben op cola en na overleg, de autosleutels in mijn handen gedrukt kreeg Nu ik het er zo over heb, misschien moet ik eens op internet wat gaan rondkijken... gaat goed hè @Freekie. Als je op die muziek kunt dansen dan heb je behoorlijk veel energie Freekie had got his groove back. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 5 minuten geleden zei Quinn: Andere huis, maar ik denk dat ie nog uit gaat. Wat voor uitgaan doet C? Dansvloer? Bar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Nou, hij is met de enge meiden op stap, dus ik gok op cocktails en roddels. Smaragdie en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden