Spring naar bijdragen

RABI5609


Aanbevolen berichten

We zijn ondertussen 3 maand verder en het resultaat is verbluffend. We hebben de dosis langzaam opgebouwd tot 150 we hebben hier bijna zes weken over gedaan en ik moet zeggen dat het voor onze zoon werkt. Hij heeft nog wel nazorg maar voorlopig zit alles goed. De zucht is er niet meer nu  het hoofd nog op orde krijgen maar als ik zie hoe het nu gaat zijn we hoopvol. Ik wens  iedereen "sterkte en doorzetting"!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rabi5609:

We zijn ondertussen 3 maand verder en het resultaat is verbluffend. We hebben de dosis langzaam opgebouwd tot 150 we hebben hier bijna zes weken over gedaan en ik moet zeggen dat het voor onze zoon werkt. Hij heeft nog wel nazorg maar voorlopig zit alles goed. De zucht is er niet meer nu  het hoofd nog op orde krijgen maar als ik zie hoe het nu gaat zijn we hoopvol. Ik wens  iedereen "sterkte en doorzetting"!

Dit schreef jij 3 maanden geleden wat ik ga neerzetten hieronder. Hoop dat je nu wel gelijk hebt. Dat en vraag mij af of dit hier thuis hoort?? Goed bedoelend vanuit jouw kant maar ik kan er slecht tegen alsof het dan onze fout is als het fout afloopt. Je had het eerder over bibiperon, neem aan je dipiperon bedoelde?? In geval van nood kon je dat aan jouw zoon geven bij een kort thuisbezoek. Levensgevaarlijk nogmaals en dat jij het post en niet jouw zoon. Snap wel jouw bezorgdheid maar snap ook jouw zoon! Ik zou juist gaan drinken daardoor.

 

Dankjewel allemaal voor jullie bezorgdheid. Onze zoon wil zeker stoppen maar soms is de zucht zo sterk dat het zeer moeilijk is om hieraan te weerstaan. In zo'n periode van zucht zijn wij allert en halen hem terug in huis om dit op te volgen waar mogelijk. Het is inderdaad een familiegebeuren, dag en nacht ben je er mee bezig je hebt nooit rust. Nu hij opgenomen is kunnen we even op adem komen en bereiden we ons voor op het volgende..........????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Smaragdie:

Dit schreef jij 3 maanden geleden wat ik ga neerzetten hieronder. Hoop dat je nu wel gelijk hebt. Dat en vraag mij af of dit hier thuis hoort?? Goed bedoelend vanuit jouw kant maar ik kan er slecht tegen alsof het dan onze fout is als het fout afloopt. Je had het eerder over bibiperon, neem aan je dipiperon bedoelde?? In geval van nood kon je dat aan jouw zoon geven bij een kort thuisbezoek. Levensgevaarlijk nogmaals en dat jij het post en niet jouw zoon. Snap wel jouw bezorgdheid maar snap ook jouw zoon! Ik zou juist gaan drinken daardoor.

 

Dankjewel allemaal voor jullie bezorgdheid. Onze zoon wil zeker stoppen maar soms is de zucht zo sterk dat het zeer moeilijk is om hieraan te weerstaan. In zo'n periode van zucht zijn wij allert en halen hem terug in huis om dit op te volgen waar mogelijk. Het is inderdaad een familiegebeuren, dag en nacht ben je er mee bezig je hebt nooit rust. Nu hij opgenomen is kunnen we even op adem komen en bereiden we ons voor op het volgende..........????

Eerst en vooral als je de voorgeschiedenis niet kent moet je niet oordelen. Jij zou hierdoor juist gaan drinken!? Dan ken je mijn zoon niet!!!! Dat ik hier een post geplaatst heb was omdat we aan het einde van ons Latijn waren en ik de hulp willde inroepen van mensen in dezelfde situatie zitten, mag het effe. Ik wil met deze post mensen een hart onder de riem steken, eindelijk hadden we een psychiater gevonden die mee wilde in het verhaal van Baclofen. Eindelijk hebben we rust gevonden en mijn zoon ook!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei rabi5609:

Eerst en vooral als je de voorgeschiedenis niet kent moet je niet oordelen. Jij zou hierdoor juist gaan drinken!? Dan ken je mijn zoon niet!!!! Dat ik hier een post geplaatst heb was omdat we aan het einde van ons Latijn waren en ik de hulp wilde inroepen van mensen in dezelfde situatie zitten, mag het effe. Ik wil met deze post mensen een hart onder de riem steken, eindelijk hadden we een psychiater gevonden die mee wilde in het verhaal van Baclofen. Eindelijk hebben we rust gevonden en mijn zoon ook!!!

Snap dat je alles voor jouw zoon doet maar hij doet niks zelf? Mam en pap doen het en hebben rust als hij opgenomen is. Vind dat hier niet thuishoren sorry. En dan moeten alcoholisten met bv binges dat begrijpen?? En snappen. Je bent zelf geen alcoholist dus kun jij dat ook niet begrijpen van ons laat staan je eigen zoon

Dit middel kan een hartstilstand veroorzaken, teveel drank ook. Dus super dat je blij bent. Was geen doen meer dat snap ik wel. Benieuwd hoe het over een jaar gaat! Deel dat dan ook.

Fijn dat mensen hier jou/jullie kunnen helpen hier maar ik kan dat niet sorry! Ben net als jouw zoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rabi5609 fijn dat het goed gaat! Baclofen word niet heel veel meer mee gewerkt vertelde mijn arts in verslavingszorg…. De rede is dat het vaak meer kwaad dan goed doet voor dit doel.(op langere termijn) Het is een straf middel dat word voorgeschreven voor ik meen MS maar prik me daar niet op vast.

voor mij was het de gouden greep destijds! Eerlijk waar, de wonderpil haleluja…. Tot…. Het van de ene op de andere dag niets meer deed. Zat op de maximale dosering. En omdat het bij toverslag niets meer voor mij deed wilde ik natuurlijk stoppen, maar dat moest ik afbouwen, stoppen ineens was gevaarlijk (!) 

ik wil de blijdschap niet temperen, maar jullie zijn mijns inziens echt nog niet uit de wind. Al hoop ik voor jullie van wel

sterkte in ieder geval 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het wordt voornamelijk gebruikt voor epilepsie. Ik heb het ook gebruikt. De reden dat het niet voorgeschreven wordt door artsen is doordat er geen patent meer zit op baclofen, dus de medische industrie verdient er niks meer aan. Dit is al jaren zo. 

Verder ligt het verslavingsprobleem blijkbaar niet alleen bij julie zoon, maar ook bij jullie. Ik sta wat dit betreft volledig achter @Smaragdie. Met alle respect, maar jullie houden zijn verslaving intact. 

Dit forum is overigens bedoeld voor verslaafden, niet voor ouders/ relatives of wat dan ook. Daar zijn andere groepen voor. Sorry, maar zoek steun op de juiste plek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei nancy:

Dit forum is overigens bedoeld voor verslaafden, niet voor ouders/ relatives of wat dan ook. Daar zijn andere groepen voor. Sorry, maar zoek steun op de juiste plek. 

Dit forum bestaat uit meerdere onderdelen, o.a. het deel Voor naasten.
Niet iedereen begrijp gelijk hoe dit forum in elkaar zit.
Dat alleen het alcoholforum goed loopt en de rest niet is jammer.
Maar ook dan geldt: zelf het forum en discussie in stand houden.

@rabi5609

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst heeft de moderator van dit forum me hier naartoe gebracht, laat uw kritiek dan ook achterwege aub! Ik heb fijne reacties gehad van mensen die bezorgd waren, ik stond alleen, hulpeloos hoe het verder moest en dan kwam ik op dit forum terecht en heb echt mooie reacties  gehad en het was zeker een steun, Dus voor alle criticasters: ik reageer niet meer en verdwijn van dit forum. Ik wil enkel nog dit zeggen voor de mensen die zich dit forum toe-eigenen, jullie verzieken het voor personen die hulp zoeken en ik zal jullie nog s wat zeggen 17 februari is de dag dat de zoon is gestopt met alkohol.

Ik zou zogezegd de verslaving zelf in stand houden. Ik hoop dat het voor jullie allemaal tot een succes mag leiden

Mij hoor je niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei rabi5609:

Allereerst heeft de moderator van dit forum me hier naartoe gebracht.

@rabi5609, de @moderator, kan jouw vraag eventueel verplaatsen naar het onderdeel Voor naasten.
Blijkbaar heeft hij een fout gemaakt of is niet duidelijk geweest.

Mijn opmerkingen zijn technisch, niet inhoudelijk.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei rabi5609:

Allereerst heeft de moderator van dit forum me hier naartoe gebracht, laat uw kritiek dan ook achterwege aub! Ik heb fijne reacties gehad van mensen die bezorgd waren, ik stond alleen, hulpeloos hoe het verder moest en dan kwam ik op dit forum terecht en heb echt mooie reacties  gehad en het was zeker een steun, Dus voor alle criticasters: ik reageer niet meer en verdwijn van dit forum. Ik wil enkel nog dit zeggen voor de mensen die zich dit forum toe-eigenen, jullie verzieken het voor personen die hulp zoeken en ik zal jullie nog s wat zeggen 17 februari is de dag dat de zoon is gestopt met alkohol.

Ik zou zogezegd de verslaving zelf in stand houden. Ik hoop dat het voor jullie allemaal tot een succes mag leiden

Mij hoor je niet meer.

Allergisch voor enige kritiek? De verslaving van de ander faciliteren is een zeer bekend fenomeen. Je zou jezelf eens wat vragen moeten stellen ipv direkt beledigd weg te vluchten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...