Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Prima om dat verdriet te voelen @Freekie
en juist dat kan ook helpen om nooit meer terug te vallen.
Gestopt zijn en blijven is niet alleen positief, en dat het op je drukt
pleit ergens ook voor je, je steekt je kop niet in het zand voor wat er door 
het drinken mis ging. En daarnaast mag je door met je positieve manier
hoe je hiermee om gaat. Je kinderen mogen trots op je zijn, en jijzelf ook.
Je bent hardstikke jong nog, ik benijd je om alle extra jaren van soberte!:rose:

Geplaatst

Julie toveren een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik lig erin en ga nu slapen, ik ben moe, in meerdere opzichten. De wekker is gezet en staat gelukkig 3 kwartier later dan afgelopen 3 ochtenden. Hopelijk heb ik morgen het gevoel dat ik uitgeslapen heb.. 

Geplaatst
9 uur geleden zei Freekie:

Ik heb gras gemaaid en de motor heb ik schoongemaakt. Het reeën bloed is er weer af :rolleyes:maandagavond lag er nog geen platte kleine ree dood op de autoweg. Het was 11 uur savonds, een 100 weg waar ik 100 reed, uit bootcamp rij ik altijd rustig, dan is de koek op. De koek is laatste dagen sowieso op... Maar dat terzijde, ik kon ternauwernood het borstkas ontwijken en ik reed tussen dat en wat andere resten door. Was aardig geschrokken maar kon er weinig aan doen. Zo zie je het in je lichten en zo ben je er al langs... Kon nog net op de stepjes van de motor gaan staan en 1 meter lichtjes uitwijken.. 

Thuis, de motor tot stil stand, en toen stonk de motor naar restjes op de beginstukken van de uitlaat.. 

Ff tussen haakjes dat had veel vervelender kunnen aflopen als je zo'n obstakel tegenkomt op je tweewieler :wacko: engeltje op je helm. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...