Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

Hallo Bolletje. Hoe issie met jou?

Metselwerk al bijna klaar?
Ben zelf nu mijn voortuin aan het uitdunnen. Bah wat een onkruid ineens.
P. is met de bestrating bezig. Aan de achtertuin is nu alles gedaan en zijn we klaar.
2 weken vakantie gehad en genoten van de plantjes en alles wat al bloeit. HEERLIJK.
Aleen het weer had nog wat beter kunnen zijn voor de rest is het perfect geweest.
Niet drinken is hier ook een voordeel in geweest natuurlijk. Wat had ik anders weer gemist.
Heb zelfs mijn jaarlijks buitenlandtrip niet gemist. (nou ja, in het begin wel ff)

Cathy, je gaat ons toch niet verlaten he?
:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dees ik ben boos:angry:;) M'n zuiveringston die nodig is om het water van de vijver te zuiveren lekt. Heb hem nu zo gemaakt dat ik hoop dat hij waterdicht is. Anders gaat hij met het grof vuil mee.:)
Heerlijk meis dat je in de tuin gewerkt hebt. Ja het is goed weer voor onkruid, dat laat zich niet stoppen. Nou ja dat zeg ik wel hé maar weet je dat onkruidjes, behalve brandnetels, het niet lekker vinden om besproeid te worden met azijn? Daar krijg je alles mee weg. Als jij zo'n spuit hebt hebt, waar je b.v. gift in moet doen en je vult die met b.v. schoonmaakazijn dan verdwijnt het onkruid als sneeuw voor de zon. Probeer het de volgende keer maar eens. Zelfs tussen de tegels krijg je het weg.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieverds,

Dag 36 hier !!!
Gaat me steeds makkelijker af...
Zou Anna dan toch gelijk hebben dat het na 35 dagen steeds makkelijker wordt ? ;)
Blijf alert hoor, maar geniet er nu zo van dat ik niet meer hoef te drinken dat ik de hele dag door wel kan zingen... En ik kan helemaal niet zingen !!! :D

Dees : Gefeliciteerd met 1 volledige zomermaand ADB
:musicnote::heart::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present::rose::D
Ik kan me trouwens best voorstellen dat je wat gespannen bent voor je therapie morgen, maar zoals je zelf al zegt zal het vast meevallen...
Zelf start mijn therapie hoogstwaarschijnlijk 23 Augustus. Ook ik kijk ernaaruit, maar net als bij jou zal ik de dag vantevoren best wat gespannen zijn, maar dat hoort er bij denk ik dan maar... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mijn Refu. zit er ook weer in. Gelukkig want ik was het bijna vergeten.:) Vandaag weer een nieuwe week met iedere dag weer nieuwe kansen om te stoppen. Elk uur van de dag kun je beslissen over je eigen leven, en het stoppen van drinken. Voor iedereen een hele goeie week met heel veel kracht.
Iedereen kan stoppen, als je maar weet hoe je die kracht in jezelf moet aanboren. Wees lief voor jezelf en voor je lichaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,
wat gaan jullie goed!!
Ik wil ook snel weer gaan opstarten met droge dagen.

Het is hier druk. Ik werk teveel naar mijn smaak, had een logé dit weekend, de tuin blijft enorm veel werk vergen en andere klussen. Daarnaast zal pas nu wat meer rust voor de relatie genomen moeten en kunnen worden.
Ter verduidelijking dus dat het NIETS met dat andere forum te maken heeft; wat daar miss over gedacht of gezegd wordt. Er is heel veel vuil gespuid, zeker ook op de chat van C. Bedroevend.. :(
Ik mijd daarom de fora liever dan dat ik - als eerder - veel betrokken zal zijn.
AdB is me dierbaar, dus ik ga zeker niet weg.
Wil nog zeggen dat deze pactdraad een mooi hoekje is voor velen!!

Dees, succes vandaag.
Nogmaals: jullie gaan super! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha,

Ben weer terug.

Mijn eerste dag is goed bevallen. Leuke medegroepisten(als je dat zo kan zeggen). ong 10 personen. Voel me al thuis want het is niet veel anders als wat ik gewend ben vorig jaar bij opname. Natuurlijk Urine controle en blazen. Dikke klapper meegekregen voor informatie.

Ik hoop dat dit nog meer toevoegt als wat ik al geleerd heb.

Het vermelden van een internetforum was schijnbaar nieuw.

Misschien kan ik ze ook nog wat leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi : fijn dat het zo is meegevallen op de therapie en is inderdaad te hopen dat het meerwaarde geeft...
En ook grappig om te horen dat internetfora zo onbekend is bij ze...
Wie weet wordt het straks hier nog druk !!! ;)

Nieuwtje van mij :
Ik mag morgen al beginnen met de therapie/12 stappenplan...
Zo blij, kan wel dansen en doe dat dan ook nu door de woonkamer... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy opstarten met droge dagen???? Ik meende dat jij allang droog stond. Dan heb ik het verkeerd begrepen misschien.:heart:

Dees supergirl, heerlijk dat bericht van je. Je bent nu echt begonnen met een nieuw leven hé. Dat moet goed aanvoelen voor je hé? Maar je hebt het ook dik en dubbel verdiend met al je strijd.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, goed meis, morgen al starten, geweldig!

Dees. las dat je het ff moeilijk hebt, voor jou misschien even
een trekmoment juist na die therapie? Je hebt alles gedaan
bent zelfs daaraan begonnen en nu zakt de adrenaline en heb je
even geen nieuw doel. gaat weer over hoor. Misschien even jezelf belonen
lekker in bad, filmpje huren, wat lekkers. Even niet met drank bezig zijn nu!
En intussen gewoon die eerste niet nemen (zelfs al lijkt dat niet zo gewoon nu voor je)
:present::present::present::present::present::present::present::present: omdat de winkels al dicht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi pacters,

Ik post hier niet zo heel veel, maar om jullie wat moed te geven......

Vandaag dag 53 en we gaan verder. Enkele zware momenten gehad dit weekend en volgend weekend DE test. Maar ik geloof wel dat ik dit zonder problemen ga doorstaan. Als er nu iets is wat ik echt niet wil doen, dan is het dronken worden. Hetzij door heel veel verdriet, maar dat is een ander verhaal.

Gaan pacters, neem die dag niet de eerste, keer op keer, want zonder eerste komt er gewoon geen volgende.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieverds,

Vandaag dag 38.
Fijne nieuws is dat ik vandaag mag beginnen met mn behandeling via Tactus...
Gaat een zware dag worden en heftige 4 maanden, maar ik ben er klaar voor !!!
Effe doorbijten en ik krijg er zoveel meer voor terug
:D

Dees : Wat lees ik nu ? Wat is er gebeurd lieverd !!!
:heart:

Bor : Kom op he meis !!! Kop en schouders eronder en vanmiddag lekker je knulletje weer in de armen sluiten:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, zoals het er nu aan toegaat zie ik mijn toekomst somber in, maar ik zie wel waar ik beland.
Ik weet best dat het geen oplossing is, integendeel, maar ken mezelf best.
Eender wat of hoe, ik blijf hier komen. Jullie zijn mijn vaste draad geworden in dit leven, in voorspoed en in tegenspoed.

The rise and fall of Will . :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...