Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

Jen, goed bezig, het begin is er, de rest volgt vanzelf wel.

Vandaag 2 dagen voor de 2 maanden af (buiten 1 glaasje), voel me kiplekker. Het drinken hoeft niet meer.
Ook vandaag bezoekje gepland aan schoonpapa, is lang geleden en daar hing steevast een borrel of twee, drie aan vast. Gewoonlijk gevolgd door verder drinken tot laveloos in bed kruipen. Vandaag gaat dat niet gebeuren en omhels dan ook het moment :D

Coco, prachtig verhaal, had het al gelezen op d & d, maar ook hier erg op zijn plaats. Het sterkt mij en vele anderen om te doen wat we aan het doen zijn !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goedemorgen kanjers,

Vandaag dag 46.
Eerst effe lekker naar de stad, zit op zwart zaad dus word het kijken,kijken,niets kopen;)
Kan ik ook in ieder geval niks impulsiefs kopen waar ik later weer spijt van heb...

Daarna weer naar therapie, heb het gisteren gek genoeg eigenlijk wel gemist dus vol energie er vandaag weer tegenaan...
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf,

Ik doe het 12-stappenprogramma (bekend van de AA) via de verslavingszorg, ook wel Minnesotamodel genoemd...
Vrij intensief, maar helpt mij zeer zeker om mij bewust te worden en te blijven van mijn ziekte alcoholisme...
Ook wordt je flink binnenstebuiten gekeerd wat betreft je denkwijze, gedrag wat er mee samenhangt en hoe dat te veranderen...
Ben pas een week bezig en ik hoor nu al van veel mensen dat ik aan het veranderen ben in de positieve zin...

En BTW, Ik herinner je er wel aan hoor Alf, als ik op dag 50 ben !!!
:present::sun: voor jou ook want ook jij gaat super, en omdat ik je graag lees:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...