zoermuis Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Zo nu ga ik weer naar mijn moedertje die vandaag 85 jaar wordt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Van :heart:e desigeef ze een dikke knuff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Dank je Bol, Jane, PP Ben ook wel erg trots op mezelf moet ik zeggen (geen valse bescheidenheid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Desi : Dag 26, ook jij gaat super zeg !!! Van harte nog met je moeder!!! Verwen dr maar eens lekker... Heeft ze net als jij ook wel verdiend na zo'n zware periode... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Goedemorgen allen,Dag 32 en ik ga weer voor een dag droog erbij !!!Gisteren begonnen met de nieuwe AD...Zou als bijwerking hebben slapeloosheid en ik mag geen Temazepam meer dus ik was wat angstig dat ik niet zou kunnen slapen, maar voor het eerst sinds lange tijd juist supergoed geslapen... Doet een mens goed, een goede nachtrust !!! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik kan hier alleen maar toevoegen dat het pact enorm krachtig is geworden en voor velen een sublieme manier om te doen, wat ze moeten doen. Het gonst gewoon. Hier gaat ooit een boek over verschijnen, door jullie sterkte, geloof me. Chapeau !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Lieve Blondie, het doet me iedere dag weer zo goed je te lezen hé? Ja en dat slapen komt ook wel weer goed. Het is in ieder geval op een natuurlijke manier, dus moet je dat opnieuw leren. O ja ff wachten, dat was ik bijna vergeten. Zo deze zijn weer voor jou.Goeie morgen lieve Will. Heb jij een beetje goed geslapen? Gaat nog steeds goed met je hé? voor jou ook een:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Lieve BlondieHet was misschien wel de angst voor de angstgeen temazepam dus kan ik niet meer slapen en voila is dus enorm meegevallen voor je Verder wens ik jou en je pacters heel veel sterkte toe:present:Ik vind dit pact een heel mooi initiatiefHeel veel succes All en denk erom iederekleine overwinning is er èèn;)Knuf van me voor all:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Goeie morgen sterke kanjers. Mijn pil zit er weer in, en dat voelt weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Goedemorgen lieve mensen,Vandaag dag 33 en ik heb er zin in, maar ik ben zo moe !!!Lijkt wel of ik jarenlang slaap in moet halen...Waarschijnlijk bijwerking van de AD (Bijsluiter :"kan slapeloosheid veroorzaken, maar ook slaperigheid)Nog maar even doorzetten en anders ga ik gewoon overleggen om er mee te stoppen, doe ik het wel zonder meds...Strakkies weer lekker werken... Gaat goed hier !!! Nog even een reactie op de bijdragen van Will, Bol en Meiske...Goed om te horen dat het actdraadje wordt gezien als een goed initiatief, maar wil geen pluim in mn kontje gestoken worden hoor !!! Wij allen maken dat het draadje werkt, dus een voor iedereen is wel op zijn plaats !!!Liefs Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Bor : Gaan goed he !!! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Nope Gesprek goed verlopen gisteren las ik, zonder BJZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Blondie en Bor. Wat gaan jullie toch goed zeg. Ik vind het heerlijk om te lezen dat het lukt om van die drank af te blijven. Jullie zijn super geweldig.Blondie, is er bij jou in de buurt een zwembad? En houd je van zwemmen. Ik kreeg daar altijd superveel energie van ook al was ik nog zo moe. Ik hoop dat het gauw over is want nu je zo goed gaat, en dan last hebt van die moeheid, is dat toch jammer. Ik hoop dat je gauw je energie weer terug krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 lieve Bol : Helaas ben ik niet zo'n waterrat, dus zwemmen zit er niet echt in... Ik haal mn energie nu uit het wandelen met mn doggies, al mag Jimi natuurlijk niet zo lang wandelen, dus 6x per dag een kwartiertje lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Hi Pacters,Dat gaat goed hier:present:.Blondie, zou idd ff afwachten of het een bijwerking isdie vanzelf over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Blondie het slechte slapen kan ook gewoon het afkicken/ontgiften zijn.Ik heb nooit pillen geslikt, maar zeker 1/2 jaar na het stoppen slecht geslapen en dat was soms een trigger. maar ik slaap nu prima echt als vóór mijn drinkjaren, hele nachten door, fit wakker (meestal)en vind dit een van de allerbeste pluspunten van het stoppen nu. maar het duurde dus erg lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Lieve Blondie, welke van de twee is Jimi? Heeft hij last van z'n heupen? Of is het de ouderdom? Ze zijn wel ontzettend mooi zeg. Ja welke hond is nu niet mooi. O, een Bull terrier, dat vind ik geen mooie honden maar verder wil ik toch ook nog eens ooit een klein ukkie hoor. Mis toch wel een hondje in huis. Maar mijn kat is een goede vervanging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Lieve Bol : Jimi is die zwarte, 7 maanden oud en uit foto bleek dat zijn rechterheup in ieder geval niet goed ontwikkelt... Balen dus !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Hallo allemaal,Ik heb even op de camping gezeten en vandaaruit veel gewerkt.Pff, ben er even mee klaar. Moe-moe.Fijn om te zien dat het zo goed gaat hier.Ik doe kalm aan; dat zeg ik al een tijdje, maar het zijn de dagen droog die ik lastig blijf vinden.Er is wat meer rust op het relatiefront. Daarover ben ik behoorlijk in paniek geweest.Vanavond kom ik even op D&D kijken, want ik ben nu met hulp aan het snoeien in de tuin; dus geen tijd om wat langer te praten.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Cathy, goed om te horen dat het wat rustiger is op relatiefront...Heb je jezelf weer bijeengepakt en lukt het je nu weer om je doel na te streven wat betreft gebruik ?Snoei ze !!! :sun:Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Dag 48 en pilletje zit er in Gisteren een grote negatieve ontwikkeling in onze relatie. Kom er nog wel eens op terug. Herstel lijkt verder dan ooit. Maar ik blijf niet drinken. Daar wil ik niet meer aan toegeven ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Will : Keep strong !!! Gaan drinken lost niks op, maar dat weet je zelf ook inmiddels:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat een leuk topic. Ik hoop dat ik actief mee mag doen. Ik heb ook weer de eerste dag gehaald. Heb de laatste tijd te veel gesjoemeld. Periodes van weken niets, en dan weer tijdens een etentje wel om vervolgens weer vrijwel iedere dag te drinken tijdens het eten. En langzaamaan werd het gemiddelde per dag van 1 a 2 toch weer 3 en 4. Ik baal van mijzelf. Telkens verval ik weer. Dus ik denk dat actief meeschrijven zal bijdragen aan het doorzetten van het stoppen met drinken. Want dan slaap ik beter, en voel mij ook beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goedemorgen, Gisteren een vermoeiende, maar ook zeer leerzame AA meeting gehad en daardoor vannacht denk ik wat minder goed geslapen...Schrok wakker van een alco-droom, bah... maar ik geef niet toe, vandaag dag 34 en ik neem de eerste niet !!! Welkom Kyon, ga ervoor, je kent de voordelen van het niet drinken en die zijn toch plezieriger dan de nadelen van het wel drinken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Welkom Kyon, hier bij de pacters. Dat het een stevige duw in de rug is heb je zelf al wel door vermoed ik.Dag 49 voor mij. Gisteren zei T nog, wie had dat ooit durven denken ??Wel.....here we are Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden